فصل پنجم سریال The Crown

فصل پنجم سریال The Crown تایید شد؛ پخش در اواخر سال 2022

سرویس نتفلیکس، فصل پنجم سریال The Crown – تاج را تایید کرد؛ این فصل در ماه نوامبر 2022 در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

همان طور که پیش بینی می‌شد، فصل پنجم سریال The Crown نیز ساخته خواهد شد و اواخر سال آتی میلادی می‌توانید منتظر آن باشید.

این سریال تاریخی سرویس نتفلیکس، به زندگی ملکه الیزابت دوم از دوران جوانی تا دوره‌‎ی سلطنت می‌پردازد. فصل اول بر روی ازدواج او با شاهزاده فیلیپ در سال 1947 تمرکز داشت، فصل دوم دوران ملکه بودن‌اش طی سال‌های 1956 الی 1964 را بررسی کرد و تولد شاهزاده ادوارد را پوشش داد، فصل سوم به اتفاقات سال‌های 1964 الی 1977 پرداخت و فصل چهارم نیز ماجراهای 1979 تا اوایل دهه 90 میلادی را روایت کرد؛ دورانی که مارگارت تاچر به عنوان نخستین نخست‌وزیر زن بریتانیا فعالیت می‌کرد و شاهزاده چارلز با دایانا اسپنسر ازدواج کرد.

فصل پنجم سریال The Crown

ایملدا استنتون در فصل پنجم

همه‌ی فصل‌های سریال تاج نه تنها مورد تحسین قرار گرفته‌اند بلکه توانسته‌اند جوایز مختلفی را کسب کنند. این مجموعه از نظر کیفیت ساخت، فیلمنامه و بازیگران همواره فوق‌العاده بوده و می‌توان انتظار داشت که فصل پنجم هم بتواند مورد توجه قرار بگیرد. در دو فصل اول، کلیر فوی (Claire Foy) نقش ملکه الیزابت را بازی می‌کرد و در فصل سوم و چهارم، الیویا کلمن (Olivia Colman) این نقش را برعهده داشت؛ برای فصل پنجم، ایملدا استنتون (Imelda Staunton) این نقش را ادامه می‌دهد. همچنین این فصل قرار بود پرونده‌ی مجموعه را ببندد اما نتفلیکس تصمیم گرفته تا تاج را برای فصل ششم نیز تمدید کند.

توسعه‌ی فصل پنجم از ماه ژوئیه آغاز شده و ساخت فصل ششم نیز از اواسط سال آینده آغاز می‌شود. از آنجایی که این سریال بسیار پرجزئیات و پرخرج است، بدیهی بود که توسعه‌ی فصل جدید نیز طولانی شود. تا پیش از این، طرفداران برای تماشای فصل سوم نیز نزدیک به 2 سال منتظر مانده بودند.

فصل چهارم سریال The Crown توانست 24 نامزدی امی (Emmy) بدست بیاورد و در نهایت 7 جایزه را به خانه ببرد، از جمله بهترین سریال درام سال؛ باید دید آیا فصل پنجم می‌تواند موفقیت‌های مشابه‌ای کسب کند یا خیر. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این سریال، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*