تریلر سریال جدید گلشیفته فراهانی

تریلر سریال جدید گلشیفته فراهانی را تماشا کنید

پخش سریال Invasion – تهاجم از ماه آینده آغاز می‌شود؛ تریلر سریال جدید گلشیفته فراهانی را در ادامه تماشا کنید.

تریلر سریال جدید گلشیفته فراهانی منتشر شد و جزئیات بیشتری را از این مجموعه‌ مورد انتظار سرویس اپل تی وی فاش می‌کند.

این سریال علمی تخیلی را سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) نوشته و ساخته است که بیشتر برای مجموعه مردان ایکس (X-Men) شناخته می‌شود. پخش فصل اول سریال از یک ماه دیگر آغاز می‌شود و به گفته اپل، سه قسمت ابتدایی به صورت هم‌زمان در اختیار طرفداران قرار می‌گیرد و باقی اپیزودها به صورت هفتگی منتشر خواهند شد.

تهاجم در رابطه با حمله‌ی موجودات فضایی به کره زمین است و این مسئله را از دیدگاه شخصیت‌های مختلف به نمایش می‌گذارد. شخصیت‌ها از مناطق مختلف جهان هستند و ظاهرا داستان تنها به ایالات متحده خلاصه نمی‌شود. از بازیگران اصلی سریال می‌توان به سم نیل، شمیر اندرسون، کوتسونا شیئوری و البته گلشیفته فراهانی اشاره کرد.

اپل در ماه ژوئن، اولین تیزر سریال را منتشر کرده بود اما این تریلر جدید، جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد و نشان می‌دهد که با مجموعه بزرگ و پرخرجی رو به رو هستیم. علاوه بر معرفی شخصیت‌های اصلی، در این ویدیو می‌توانید نشانه‌های حضور موجودات فضایی را ببینید و صدای رئیس جمهور ایالات متحده را بشنوید که در رابطه با مرتبط بودن اتفاقات صحبت می‌کند.

تریلر سریال جدید گلشیفته فراهانی

سم نیل نقش یک پلیس بازنشسته را برعهده دارد که کشاورزی می‌کند، گلیشه فراهانی ظاهرا در شهر نیویورک است و دو فرزند دارد؛ اندرسون یک سرباز است و شیئوری نقش یک دانشمند را بازی می‌کند. اینکه آیا داستان شخصیت‌ها در ادامه به یکدیگر گره می‌خورد یا خیر را باید منتظر ماند و دید. علاوه بر این‌ها، موجودات فضایی را هم می‌توانید در این تریلر مشاهده کنید.

تهاجم یک سریال معمولی نیست و گفته می‌شود که اپل برای ساخت 10 قسمت فصل اول آن، حدود 200 میلیون دلار هزینه کرده است! بنابر این می‌توان مطمئن بود که از نظر جلوه‌های ویژه و کیفیت تولید، با یک اثر سینمایی و راضی کننده رو به رو هستیم. پخش این مجموعه از تاریخ 22 اکتبر (30 مهر) آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. گلشیفته، هرگز جایگزین خوبی برای قائم مقامی امیر کبیر نیست، مردم منتظر یه زن با عفت و آگاه ایرانی، خصوصا از دیار استان مرکزی هستند، تا عزت و آبروی ایران را افزون تر کند، ما مستعمره کسی نیستیم، بلکه غرب مستعمره ما ایرانیان است