فورد اکسپدیشن 2022

فورد اکسپدیشن 2022 فیس لیفت با نسخه آفرودی تیمبرلاین و قدرت بیشتر معرفی شد

فورد اکسپدیشن 2022 فیس لیفت معرفی شد. فیس لیفت فورد اکسپدیشن اکنون از قدرت بیشتری بهره می‌برد و مشتریان می‌توانند نسخه آفرودی تیمبرلاین آن را نیز سفارش دهند.

اکسپدیشن به عنوان شاسی بلند پرچمدار شرکت فورد محسوب می‌شود و این خودروساز برای نسخه فیس لیفت آن تکنولوژی‌های جدیدی را به همراه قدرت بیشتر و نسخه آفرودی جدید در نظر گرفته است تا بتواند بهتر از قبل با رقبایی چون جیپ واگنییر و شورلت تاهو به رقابت بپردازد. فورد اکسپدیشن 2022 اکنون از تغییرات ظاهری جدیدی نیز نسبت به قبل بهره می‌برد که طراحی جدید قسمت جلو با چراغ‌ها، سپر و جلوپنجره جدید به عنوان مهم‌ترین تغییرات ظاهری این خودرو محسوب می‌شوند، اما در بخش عقب شاهد تغییرات بزرگی نیستیم.

مشخصات فورد اکسپدیشن 2022 فیس لیفت

فورد اکسپدیشن 2022

اضافه شدن نسخه جدید تیمبرلاین، یک خبر مهم برای فورد اکسپدیشن 2022 محسوب می‌شود. برای این نسخه رینگ‌های 18 اینچی با لاستیک‌های 33 اینچی گودیر رانگلر و تریم نارنجی رنگ داخل و خارج در نظر گرفته شده است. همچنین این نسخه حدود 270 میلی‌متر از زمین فاصله داشته و این فاصله 15 میلی‌متر از جیپ واگنییر بیشتر است.

فورد اکسپدیشن 2022

علاوه بر ویژگی‌های آفرودی که فورد برای نسخه تیمبرلاین اکسپدیشن در نظر گرفته است، این نسخه آفرودی اکنون از گیربکس کمکی 2 سرعته، محافظ‌های زیر بدنه مشابه F150 رپتور و دستیار تریل مشابه برانکو بهره می‌برد؛ این سیستم با قفل کردن چرخ داخلی عقب باعث کاهش دایره چرخش در فضاهای تنگ خواهد شد.

فورد اکسپدیشن 2022

شرکت فورد برای آن دسته از افرادی که به آفرود علاقه‌ای نداشته و بیشتر در خیابان‌ها رانندگی می‌کنند نیز پکیجی به نام استیلث ادیشن پرفورمنس را در نظر گرفته است. البته مشتریان می‌توانند این پکیج را برای تیپ‌های لیمیتد و لیمیتد مکس اکسپدیشن سفارش دهند که مواردی چون تعلیق اسپرت‌تر، تریم‌های بیرونی مشکی براق، لوگوی مشکی‌رنگ فورد کالیپرهای ترمز قرمزرنگ و رینگ‌های ۲۲ اینچی مشکی‌رنگ را شامل می‌شود.

فورد اکسپدیشن 2022

فورد اکسپدیشن 2022 فیس لیفت از همان موتور 3.5 لیتری V6 توئین توربو بهره می‌برد که در نسخه‌های معمولی همانند گذشته قدرتی برابر با 380 اسب بخار و گشتاور 637 نیوتن‌متر را به تولید می‌رساند، اما این پیشرانه اکنون در نسخه‌های تیمبرلاین و استیلث ادیشن می‌تواند قدرتی برابر با 440 اسب بخار و گشتاور 690 نیوتن‌متر را تولید کند.

فورد اکسپدیشن 2022

فورد برای کابین این خودرو نیز تغییراتی را در نظر گرفته است که صفحه آمپر دیجیتالی 12.4 اینچی و نمایشگر لمسی بسیار بزرگ 15.5 اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جزو مهم‌ترین تغییرات کابین این خودرو محسوب می‌شود که به مدل موجود در موستانگ مک‌ایی نیز شباهت زیادی دارد. ضمن این که این خودروساز آمریکایی برای فورد اکسپدیشن 2022 سیستم نیمه خودران بلوکروز را نیز به شکل سفارشی ارائه می‌کند.

فورد اکسپدیشن 2022

شاسی بلند پرچمدار فورد به شکل استاندارد از مجموعه کاملی از سیستم‌های ایمنی نظیر دستیار حفظ حرکت میان خطوط و دستیار ترمز دنده عقب نیز بهره می‌برد. کارخانه فورد در کنتاکی قرار است فورد اکسپدیشن 2022 فیس لیفت را به زودی تولید کند و در ابتدای سال 2022 شاهد حضور آن در نمایندگی‌های فروش خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*