فورد فیستا 2022

فورد فیستا 2022 فیس لیفت با تغییرات گسترده معرفی شد

فورد فیستا 2022 فیس لیفت با تغییرات گسترده معرفی شد. این هاچ بک ساب کامپکت اکنون از ظاهری مدرن و سطح تجهیزات بیشتری نسبت به قبل بهره می‌برد.

شرکت فورد از فیس لیفت فیستا پرده برداشت. مدل 2022 این خودرو اکنون مدرن‌تر شده و از تکنولوژی بیشتری بهره می‌برد. همچنین این خودروساز علاوه بر نسخه معمولی این خودرو در دو تیپ تیتانیوم و ترند، نسخه‌های ST-Line، اکتیو، ST و ون فورد فیس لیفت را نیز معرفی کرده است.

مشخصات فورد فیستا 2022 فیس لیفت

فورد فیستا 2022

فورد در سال 2017 نسل هفتم فیستا را معرفی کرد و در سال 2020 نیز برای آن یک سری به‌روزرسانی‌ها مانند پیشرانه هیبریدی خفیف و ویژگی‌های ایمنی و اتصالی بیشتری در نظر گرفت، اما فورد اکنون این هاچبک ساب کامپکت خود را به تغییرات بیشتری مجهز کرده تا بتواند رقابت بهتری با رقبایی چون فولکس‌واگن پولو، تویوتا یاریس و رنو کلیو داشته باشد.

فورد فیستا 2022

تغییرات ظاهری فورد فیستا 2022 همانند بسیاری از فیس لیفت‌های میان‌دوره‌ای جزئی است، اما همچنین تغییرات جزئی نیز باعث تفاوت‌های آشکار شدند و اکنون این خودرو از ظاهری مدرن بهره می‌برد.

فورد فیستا 2022

طراحان در جلوی خودرو سپر جدیدی با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و جلوپنجره بزرگ‌تر را در نظر گرفتند که اکنون لوگوی فورد در میانه آنها نصب شده است. طراحان شکل چراغ‌های جلو را نیز تغییر داده‌اند و اکنون به شکل استاندارد در تمام تیپ‌ها این چراغ‌های از نوع LED بوده و مشتریان می‌توانند تکنولوژی LED ماتریکس را نیز برای آنها سفارش دهند.

فورد فیستا 2022

فورد برای تمام نسخه‌های فیستا ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فردی را در نظر گرفته است؛ برای مثال نسخه اکتیو این خودرو از روکش‌های پلاستیکی و صفحه‌های محافظ بهره می‌برد که باعث شده نمایی همانند کراس اوورها در این نسخه ایجاد شد و مدل ST Line نیز از ظاهری اسپرت بهره می‌برد.

فورد فیستا 2022

فورد در حال حاضر تصاویری از تیپ‌های تیتانیوم و ترند نسخه معمولی فورد فیستا 2022 را منتشر نکرده است، اما خبرها حاکی از آن است که این تیپ‌ها از قاب کرومی برای جلوپنجره بهره می‌برند. همچنین برای این خودرو 7 طرح رینگ جدید در مدل‌های 17 و 18 اینچی به همراه 2 رنگ بیرونی جدید نیز در نظر گرفته شده است.

فورد فیستا 2022

فورد فقط برای مدل ST در بخش پیشرانه‌ها تغییراتی را در نظر گرفته است. البته این مدل به همان موتور 1.5 لیتری 3 سیلندر اکوبوست مجهز خواهد بود که می‌تواند قدرتی برابر با 200 اسب بخار را به تولید برساند، اما اکنون گشتاور آن از 290 به 320 نیوتن‌متر افزایش پیدا کرده است. یک گیربکس 6 سرعت دستی و دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی نیز نیروی تولیدی از این پیشرانه‌ها را به چرخ‌های جلو انتقال خواهد داد.

فورد فیستا 2022

فورد فیستا 2022 در نسخه ST ظرف مدت 6.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند که نسبت به قبل با تغییراتی همراه نبوده است. در این نسخه در کنار حالت‌های معمولی و اسپرت اکنون حالت جدیدی به نام پیست نیز اضافه شده است. این حالت کنترل کشش را غیر فعال کرده و ESC را در حالت لغزش بیشتر قرار خواهد داد. برای این نسخه سیستم تعلیق ويژه فورد پرفورمنس که توسط این خودروساز توسعه داده شده نیز ارائه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به جرعت میتونم بگم قشنگ ترین هایپرکار الکتریکیه ، طراحیش فوق العادس ، از هر نظر

  2. باز هایپرکار با اعداد و ارقام فضایی! شتاب ۱,۶! قدرت بالای ۲۳۰۰! اما….
    ″البته مهم‌ترین سوال این است که آیا این خودروها رنگ واقعیت را به خود خواهند گرفت یا خیر؟″
    خب معلومه نه! اگه واقعیت میشد دویل سیکستین هم میشد،اگه میشد باقیشون هم میشدن

  3. خیلی زیباتر مدرن تر قوی تر و سریع از ریمک نورا