مبنا تلکام

مبنا تلکام برای اولین بار به صورت کشوری، اینترنت TD-LTE با ترافیک نامحدود ارائه کرد

مبنا تلکام به عنوان یک شرکت با سابقه درخشان در حوزه اینترنت، دست به عرضه سرویس TD-LTE با ترافیک نامحدود واقعی زده است.

در کشورمان ارائه‌کنندگان بسیاری برای اینترنت وجود دارند که برخی به شهر و استان خاصی محدود می‌شوند و برخی دیگر پوشش دهی سراسری دارند. اکثر ارائه ‌دهندگان اینترنت یا همان FCP ها، سرویس ADSL را به عنوان خدمت اصلی خود به فروش می‌رسانند که وابسته به خط تلفن بوده، در حالی که مودم‌های TD-LTE مبنا تلکام بدون هیچ وابستگی‌­ای تنها با یک سیم‌کارت می‌توانند اینترنتی چندین برابر سریع‌تر از ADSL و حتی دیگر TD-LTE ها ارائه کنند و از خط تلفن ثابت نیز، بی‌نیاز باشند.

تاریخچه مبنا تلکام

مبنا تلکام

شرکت گسترش ارتباطات مبنا در سال 1384 توسط مدیران هفت شرکت مطرح اینترنتی کشور تاسیس شد. این شرکت در راستای اطلاع‌رسانی، اینترنت و تجارت الکترونیک سابقه درخشانی داشته و به لطف استفاده از فناوری‌های به روز و با کیفیت از شرکت‌های  Dell، Cisco ، APC ، Bluecoat ، Juniper و غیره توانسته بالاترین سطح کیفیت خدمات، پایداری و محافظت را برای مشترکان خود فراهم کند. و علاوه بر تهران، تمامی شهرهای سطح کشور را تحت پوشش شبکه خود در آورده است.

TD-LTE  با ترافیک نامحدود مبنا تلکام

اینترنت TD-LTE برای مصارف گوناگونی طراحی شده است و از آن می‌توان در سازمان‌ها و ادارات، منازل مسکونی و موسسه‌های مختلف استفاده کرد. مزیت اصلی این سرویس نسبت به ADSL سرعت بسیار بالای آن و عدم وابستگی به خط تلفن و تجهیزاتی مانند اسپلیتر، سیم‌کشی و امکان جابجایی آن در نقاط مختلف شهر یا کشور بوده و در مجموع راحتی بیشتری برای مصرف کنندگان به ارمغان می‌آورد. این شبکه بر بستر نسل 4.5G مخابراتی توسعه یافته و سرعت اینترنت آن به همان اندازه خواهد بود.

مبنا تلکام

سرویس‌های TD-LTE در ایران توسط چند اپراتور عرضه می‌شوند و برخی از آن‌ها با ادعای ترافیک نامحدود به فروش می‌رسند. این در حالی است که بسته‌های ترافیک نامحدود آن‌ها دارای ترافیک منصفانه بوده و با محدودیت سرعت ارائه می‌شوند. علاوه بر این، با پایان حجم منصفانه مصرفی، کاربر دیگر قادر به خرید بسته جدید نخواهد بود و بایستی تا اتمام مدت زمان بسته خریداری شده، از اینترنتی با سرعت زیر 2 مگابیت بر ثانیه استفاده کند، و این شرایط برای اکثر کاربران غیر قابل تحمل است.

اما مبنا تلکام آمده است تا قواعد بازی را بر هم زند و سرویس TD-LTE این شرکت به دو حالت حجمی و غیر حجمی فروخته می‌شود. بدین ترتیب شما می‌توانید با پرداخت هزینه سیم‌کارت، مودم و بسته ترافیک 540 یا 780 گیگابایتی تا یکسال از اینترنت استفاده کنید و اگر کاربر پرمصرف هستید، با پرداخت اندکی بیشتر می‌توانید سرویس نامحدود یکساله را خریداری کنید. سرویس نامحدود دو ساله نیز با تخفیف ویژه‌ای ارائه می‌شود که با خرید آن می‌توانید تا 70 درصد در هزینه اینترنت سال آینده‌تان، صرفه‌جویی کنید.

مبنا تلکام

این ترافیک نامحدود بدون مصرف منصفانه و محدودیت سرعت بوده و به معنای واقعی کلمه نامحدود است. بدین ترتیب دیگر نگرانی بابت تعداد دانلودها یا حجم فایل‌هایتان نخواهید داشت و تنها کاری که باید انجام دهید، لذت بردن از اینترنت پرسرعت شرکت مبنا خواهد بود.

مزایای TD-LTE مبنا تلکام نسبت به رقبا

اگر ترافیک نامحدود اینترنت TD-LTE این شرکت به اندازه کافی شما را متقاعد نکرده است، باید بگوییم هنوز فاکتورهای زیادی وجود دارند که بتوانید مودم‌های شرکت مبنا را به سایر اپراتورها ترجیح دهید.

اینترنت بدون محدودیت!

مبنا تلکام

به دلیل شبکه زیرساخت قدرتمند شرکت مبنا، سرویس‌دهی اینترنت بدون ایجاد محدودیت در پهنای باند خواهد بود و به عبارتی هرچه آنتن BTS به شما نزدیک‌تر باشد، اینترنت با کیفیت‌تری نیز دریافت خواهید کرد. عدم وجود محدودیت تنها به ترافیک مربوط نبوده و تاثیر خود را روی سرعت نیز گذاشته است. و این در حالی است که شرکت‌های دیگر سرعتی تا 40 مگابیت را ارائه می‌کنند، اما سرویس مبنا تلکام تا سرعت 80 مگابیت بر ثانیه را نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پوشش در سراسر کشور

مبنا تلکام

بر خلاف سرویس‌های TD-LTE دیگر، که گاهی اوقات در تمام نقاط کلان‌شهرها هم پوشش­دهی ندارند، سرویس TD-LTE مبنا به تمامی شهرهای کشور خدمت‌رسانی می‌کند. پوشش‌دهی گسترده سبب می‌شود تا حتی اگر در نقاطی از شهر قرار دارید که دسترسی به خط تلفن ثابت وجود ندارد، هنوز هم می‌توانید با پیدا کردن یک پریز برق، از اینترنت پرسرعت استفاده کنید.

مودم و تجهیزات فنی

مبنا تلکام

مودم‌های استفاده شده توسط مبنا تلکام یکی از باکیفیت‌­ترین مودم‌های بازار بوده که علاوه بر پشتیبانی از سرعت بالا، آنتن‌دهی مطلوبی نیز در محیط دارند. این مودم‌ها با همکاری شرکت هواوی باندل شده‌اند. خوشبختانه امکان خرید سیم‌کارت به تنهایی نیز فراهم است، همچنین امکان درخواست IP استاتیک نیز برای کاربران وجود دارد تا کنترل بیشتری روی اینترنت خود داشته باشند.

جشنواره پاییزه سرویس های ADSL

اگر علاقمند به تکنولوژی ADSL هستید و به دنبال سرویس های پر سرعت با ترافیک بالا و تعرفه رقابتی هستید قطعا جشنواره پاییزه مبنا تلکام هم نظر شما را جلب خواهد کرد.

مبنا تلکام

مبنا تلکام در یک نگاه

مبنا تلکام

شرکت مبنا سوابق زیادی در زمینه فعالیت‌های اینترنتی و زیرساخت داشته و از FCP های با سابقه کشور شناخته شده، که تا چندی پیش پهنای باند نیمی از مراکز مخابراتی کشور توسط این شرکت تامین می‌شد. در خدمات ارائه شده توسط این شرکت سعی شده تا کیفیت خدمات به هیچ عنوان زیر سوال نرود و در عین حال با قیمت‌گذاری مناسب، کاربران را به خود جلب کند. خلاقیت و نوآوری در خدمات، همراه با تکریم کاربران از نقاط قوت مبنا تلکام برشمرده می‌شود و توصیه می‌کنیم تا پیش از اتمام جشنواره پاییزه محصولات این شرکت، از طریق وب سایت www.mabnatelecom.com و شماره کشوری 1533 نگاهی به آن‌ها داشته باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. من متاسفانه از این شرکت مودم و سیم کارت یک ساله خریدم و حدود ۵ میلیون هزینه کردم ولی بعد از یک هفته شرکت شروع کردن به حجم اضافی حساب کردن و سرعت و پینگشون هم نوسانی هست و روزی حداقل یک بار قطعی داره و مجبور میشی مودم را دستی ریست کنید

    تعداد زیادی شکایت از این شرکت وجود داره توی گوگل سرچ کنید شکایت از مبنا تلکام گروهای شکایت و مستنداتش میاد

  2. سلام
    متاسفانه من قربانی این شرکت شدم(اینترنت نامحدود مبناتلکام)
    پشتیبانی مدام دورغ میگه (همش میگن هفته بعد خوب میشه )
    سرعتم روی 6 مگ محدود شده ، با پینگ خراب(450 به بالا)، نوسان زیاد و قطعی زیاد
    عملا قابل استفاده نیست
    شکایت هم نمیشه کرد متاسفانه کیفیت این سرویس معادل یه Adsl با سرعت 4 مگابیت هست ، با قطعی زیاد و پینگ بالا
    زیاد هم دانلود کنی قطع میکنن !!!!!!!

  3. تو سایت خودشون نوشتن نهایت سرعتشون ۴۰ مگابیته، اینجا تبلیغ کردی ۸۰ مگابیت سرویس میدن؟ خخخ

  4. اره این همه پول بدیم بعد سر یکی دو ماه بگن نویز دارین بعد نت قطع کنید .خدا ازشون نگذره.

  5. این قیمت ها هیچ فرقی با مسدود سازی اینترنت نداره. چند درصد مردم توان خرید اینترنت Tdlte رو دارن؟ اینترنت adsl هم که سرعت افتضاحی داره.