گوشی Civi

شیائومی اطلاعات جدیدی از گوشی Civi را فاش کرد

شیائومی اطلاعات جدیدی را از گوشی Civi که امروز معرفی می‌شود، منتشر کرده است. این گوشی به امکانات جذابی مثل دوربین سلفی ۳۲ مگاوپیکسلی مجهز است.

شیائومی تا ساعاتی دیگر از گوشی Civi رونمایی می‌کند. تاکنون رندرها و تیزرهای تبلیغاتی مختلفی را از یکی از گوشی‌های سری شیائومی سی وی دیده‌ایم و برخی از مشخصات فنی آن نیز به بیرون درز پیدا کرده است.

اکنون شیائومی عکس‌های تبلیغاتی جدیدی از این گوشی‌ها را منتشر کرده که اطلاعات بیشتری از آن‌ها به ما می‌دهد و برخی از گزارش‌های منتشر شده را تأیید می‌کند. با سخت افزار این گوشی شروع کنیم. اکنون تجهیز یکی از گوشی‌های این خانواده به چیپست اسنپدراگون ۷۷۸ جی تأیید شده است و می‌دانیم که به یک باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. پوسترهای تبلیغاتی منتشر شده ادعا می‌کنند که این گوشی «طولانی‌ترین عمر باتری یک گوشی شیائومی در امسال را ارائه می‌کند».

پشتیبانی سه‌ساله نرم افزاری شیائومی برای گوشی Civi

در این پوسترهای تبلیغاتی شیائومی مدعی پشتیبانی نرم افزاری ۳ ساله از گوشی Civi شده است و این یعنی سه آپدیت بزرگ اندروید را تا سال ۲۰۲۴ دریافت خواهد کرد. مورد بعدی که این پوسترها تأییدش می‌کنند، ابعاد گوشی است. آنطور که گفته می‌شود عرض این گوشی ۷۱.۵ میلی‌متر، ضخامت آن ۶.۹۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۶ گرم است. فریم فلزی که دور گوشی پیچیده شده ضخامت بسیار ناچیز ۱.۵ میلی‌متری دارد و چانه زیر نمایشگر نیز فقط ۲.۲۵ میلی‌متر است.

پوستر بعدی مربوط به یک عکس پرتره است که شیائومی در آن توضیح می‌دهد چگونه فیلتر زیبا کننده دوربین گوشی جدیدش کار می‌کند. آنطور که ما فهمیده‌ایم شیائومی از ماشین یادگیری برای آموزش یک شبکه عصبی پیچیده در تصویرسازی مجدد یا اصلاح ویژگی‌های صورت در سطح پیکسل استفاده می‌کند. هدف استفاده از این فناوری حفظ کردن بافت واقعی پوست هنگام رتوش به جای تخریب آن است.

گوشی Civi

به هر ترتیب ما می‌دانیم که این گوشی به یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار مجهز است. بنابراین با توجه به این دوربین سلفی باکیفیت و رزولوشن بالا، مشخص است که شیائومی در این گوشی توجه زیادی به عکس‌های سلفی داشته و گزینه زیباسازی در آن جای تعجبی ندارد.

برخی از گزارش‌های تأیید نشده همچنین عنوان می‌کنند که گوشی Xiaomi Civi به یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی ۱۲۰ هرتزی +FullHD، توان شارژ ۵۵ وات، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رابط کاربری MIUI 12.5.1 مجهز است. همچنین باید به اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس هم اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*