آیفون 13

نسخه های لوکس آیفون 13 با الهام از ساعت رولکس رونمایی شدند

شرکت Caviar که در بین افراد ثروتمند و تجملی مشهور است، به تازگی از نسخه های لوکس آیفون 13 رونمایی کرده که یادآور محصولات رولکس است.

آیا ست نبودن گوشی هوشمندتان با ساعت گران قیمت رولکس ایرادی دارد؟ احتمالا خیر اما چرا می‌خواهید ریسک کنید؟ شرکت Caviar سری جدیدی از نسخه های لوکس آیفون 13 پرو و پرو مکس را معرفی کرده است که هر کدام با الهام از مدل‌های مختلف ساعت Rolex طراحی شده‌اند.

آیفون 13

برای مثال مدل Olive Rays دارای طرحی مشابه اشعه خورشید در قسمت بالایی و رنگ زیتونی است که دقیقا مشابه یکی از مدل های رولکس است. در قسمت پایین گوشی هم شاهد دو تکه فلزی از جنس تیتانیوم و روکش طلا هستیم که یادآور دستبندهای Jubilee است. این مورد دقیقا از کالکشن Datejust رولکس الگوبرداری شده که از سال 1945 و به مدت 40 سال از این دستبندها استفاده می‌کند.

آیفون 13

نسخه بعدی Yacht نام دارد که مخصوص ساعت رولکس Yacht Master II طراحی شده است. این گوشی دارای پنل برنز – تیتانیومی است و ضمنا شامل یک نوار آبی با حروف صورتی می‌شود که عینا در ساعت هم مشاهده می‌شود. ضمن اینکه فریم گوشی هم برنزی است.

آیفون 13

نسخه Dark Sky برای دارندگان ساعت Rolex Sky Dweller به خصوص مدل REF 326238 طراحی شده است. این گوشی از بدنه مشکی حکاکی شده با روکش طلا بهره می‌برد.

آیفون 13

نسخه بعدی Meteorite نام دارد که از Rolex Cosmograph الهام گرفته است. قسمت بالایی این گوشی از شهاب سنگ واقعی ساخته شده است و قسمت پایینی هم از جنس تیتانیوم صیقل داده شده و PVD با روکش فیبر کربنی روی پنل است.

این چهار مدل با قیمتی در حدود 6000 تا 8500 دلار در دسترس خواهند بود که بسته به انتخاب مدل iPhone 13 Pro یا Pro Max و میزان فضای ذخیره سازی، قیمت متغیری در این محدوده دارند.

آیفون 13

اما می‌رسیم به لوکس‌ترین و گران قیمت‌ترین مدل آیفون 13 که با اسم Benvenuto شناخته می‌شود و مخصوص ساعت Rolex Cellini است. هم گوشی و هم ساعت ذکرشده با احترام از روی جواهرساز دوره رنسانس، Benvenuto Cellini نام گذاری شده‌اند. قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی حدود 25000 دلار است.

در ساخت این گوشی از طلای 18 عیار سفید و طلای 18 عیار رزگلد استفاده شده است و در قسمت پشتی هم شاهد چرم اصل کروکودیل به رنگ قهوه‌ای هستیم.

سازندگان ادعا کرده‌اند که تنها 99 دستگاه از هر مدل تولید خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی شرکت Caviar به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*