ساعت هوشمند اوپو واچ فری

ساعت هوشمند اوپو واچ فری با حالت eSports معرفی شد

کمپانی OPPO از یک گجت پوشیدنی به نام Watch Free رونمایی کرد. ساعت هوشمند اوپو واچ فری علاوه بر امکانات معمول، چند ویژگی خاص هم دارد.

اوپو واچ فری دارای یک پنل آمولد 1.64 اینچی با رزولوشن 280 در 456 پیکسل و پوشش دامنه رنگ DCI-P3 است. صفحه نمایش مستطیلی گجت، درون فریمی از جنس پلی‌کربنات و فیبر قرار گرفته؛ در حالی که بخش زیرین آن از جنس پلاستیک نایلون (PA) و فیبر است.

بندهای سیلیکونی این ساعت هوشمند بافت چرمی دارند که به ادعای اوپو، تنفس پوست و راحتی را هنگام استفاده در خواب به ارمغان می‌آورند. حتی در زمان خواب، می‌توانید حالت sleep را فعال کنید تا گوشی شما وارد وضعیت Do Not Disturb  بشود.

از امکانات فیتنس اوپو واچ فری باید به ردگیری 100 حالت ورزشی از جمله کریکت، طناب‌زنی، تیراندازی با کمان، اسکی، والیبال، قایق‌رانی کایاک و بدمینتون اشاره کنیم. البته فقط چهار فعالیت ورزشی به طور خودکار شناسایی می‌شوند: پیاده‌روی، دو، دستگاه روئینگ و دستگاه الپتیکال! ناگفته نماند یک حالت تمرین دهنده هم برای دویدن وجود دارد.

ساعت هوشمند اوپو واچ فری

جای قابلیت پایش خواب و سنجش ضربان قلب هم در این ساعت هوشمند اوپو خالی نیست؛ به طوری که اگر ضربان قلب خیلی کند یا تند شود، به کاربر هشدار می‌دهد.

شناسایی خروپف، کنترل پخش موسیقی، پشتیبانی از WeChat و Alipay را هم باید به فهرست امکانات OPPO Watch Free اضافه کنیم. حتی یک نسخه NFC هم برای سهولت بیشتر در پرداخت وجه وجود دارد. کمپانی اوپو دستیار صوتی خود، Breeno را هم در این ساعت قرار داده که به صورت آفلاین نیز قابل استفاده است.

اما به یک ویژگی خاص بپردازیم که حالت eSports نام دارد. با فعال‌سازی آن، تمام نوتیفیکیشن‌ها و هشدارها به ساعت کاربر فرستاده خواهند شد؛ به جای اینکه روی گوشی هوشمند نمایش داده شوند. البته فعلا این قابلیت فقط با گوشی‌های سری رینو 6 و اوپو فایند ایکس 3 سازگار است.

ساعت هوشمند اوپو واچ فری

باتری اوپو واچ فری 230 میلی آمپر ساعت ظرفیت و شارژدهی 14 روزه دارد. کمپانی سازنده ادعا می‌کند به لطف پشتیبانی از شارژ سریع، تنها در 5 دقیقه انرژی لازم برای کارکرد یک روزه آن تامین می‌شود.

این ساعت هوشمند از طریق بلوتوث 5.0 به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود و با تمام گوشی‌های اندروید 6.0 به بالا یا آی او اس 10.0 به بالا سازگار است.

قیمت اوپو واچ فری

نسخه استاندارد در چین، 549 یوان (85 دلار) قیمت دارد و نسخه ان‌اف‌سی، 599 یوان که معادل 93 دلار است. مشتریان می‌توانند یکی از دو رنگ مشکی و طلایی را انتخاب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*