ساعت هوشمند Oppo Watch 2

ساعت هوشمند Oppo Watch 2 با اسنپدراگون ویر 4100 معرفی شد

ساعت هوشمند Oppo Watch 2 – اوپو واچ 2 با چیپست اسنپدراگون ویر 4100، صفحه نمایش خمیده آمولد و پشتیبانی از ای‌سیم رونمایی شد.

پس از شایعات فراوان، ساعت هوشمند Oppo Watch 2 با ویژگی‌های تازه رونمایی شد و می‌تواند در بازار رقابتی، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

ساعت هوشمند Oppo Watch 2 رونمایی شد

این ساعت هوشمند در دو سایز 42 و 46 میلی‌متری عرضه خواهد شد و با یک بار شارژ کامل، می‌تواند تا 4 روز (16 روز در حالت ذخیره‌ی انرژی) روشن بماند. با تشکر از ویژگی شارژ سریع، تنها با 10 دقیقه شارژ کردن این ساعت، می‌توانید یک روز کامل از آن استفاده کنید. اوپو واچ 2 در چند مدل مختلف عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها، از نسل جدید سیم‌کارت‌ها (eSIM) پشتیبانی می‌کند و دیگری، یک مدل بلوتوثی است که قیمت پایین‌تری دارد (این مدل تنها در سایز 42 میلی‌متری موجود خواهد بود).

و اما همان طور که بالاتر هم اشاره شد، این ساعت مجهز به یک صفحه نمایش خمیده آمولد است که از تراکم پیکسلی 326 و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز بهره می‌برد. مدل 42 میلی‌متری، دارای یک نمایشگر 1.75 اینچی خواهد بود و همانند نسخه‌ی اصلی، دو دکمه مستطیلی در گوشه سمت راست آن تعبیه شده است.

ساعت هوشمند Oppo Watch 2

از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند Oppo Watch 2 می‌توان به پایش 24 ساعته‌ی ضربان قلب و اکسیژن خون (SpO2) اشاره کرد. نظارت بر خواب و استرس نیز در این ساعت وجود دارد و اگر از طرفداران ورزش هستید، 100 حالت مختلف ورزشی در اختیار شما خواهد بود. این ساعت ضد آب بوده و جی‌پی‌اس نیز دارد.

ساعت هوشمند Oppo Watch 2

ساعت اوپو واچ 2 از همین حالا قابل پیش‌خرید کردن است و از تاریخ 6 اوت (15 مرداد) وارد بازار کشور چین می‌شود. مدل 42 میلی‌متریِ بلوتوثی، 200 دلار (170 یورو) و مدل 46 میلی‌متریِ ای‌سیم، 310 دلار (260 یورو) قیمت‌گذاری شده است. کسانی که این ساعت را پیش‌خرید کنند، در خرید مدل پایه و مدل‌های ای‌سیم، تخفیف می‌گیرند.

ناگفته نماند که مدل چینی این ساعت، از سیستم عامل ColorOS با اندروید 8.1 استفاده می‌کند، دقیقا همین چیزی که در مدل‌های اصلی نیز مشاهده کرده‌ بودیم. در سوی دیگر، گفته می‌شود که مدل جهانی این ساعت از سیستم عامل Google Wear استفاده خواهد کرد اما در حال حاضر جزئیاتی از آن در دست نیست و این مسئله باید به صورت رسمی تایید شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*