آیفون اس ای 3

از تاریخ عرضه، قیمت و مشخصات آیفون اس ای 3 چه می‌دانیم؟

شاید تا معرفی نسل جدید iPhone SE اپل، زمان زیادی باقی مانده باشد؛ اما از همین حالا جزئیاتی از قیمت و مشخصات آیفون اس ای 3 به بیرون درز کرده است. در ادامه این اطلاعات را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

پیش از بررسی طراحی و مشخصات احتمالی آیفون اس ای 3 بد نیست به تاریخ معرفی و عرضه‌ی آن بپردازیم. تا جایی که می‌دانیم، این گوشی در اواخر سال 2021 یا ماه مارس 2022 (اسفند و فروردین) معرفی خواهد شد.

البته با نگاهی به تاریخ عرضه‌ی نسل‌های قبلی آیفون اس ای، ورود مدل جدید به بازار در بهار سال آینده، محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

طراحی و صفحه نمایش آیفون اس ای 3

نخستین مدل SE طراحی مشابهی با آیفون 5 داشت. ولی SE معرفی شده در سال 2020 طراحی آیفون 8 را به ارث برد. بعید نیست اپل در ساخت آیفون SE 3 از طراحی آیفون X استفاده کند.

آیفون X

با چنین فرضی، باید انتظار یک ناچ بزرگ برای تعبیه سنسورهای فیس آی‌دی و حاشیه‌های بزرگ‌تر از پرچمداران فعلی اپل را داشته باشیم. البته همچنان طراحی درجه یک و مدرنی خواهد داشت.

با توجه به موارد ذکر شده، برای این گوشی یک پنل 5.8 اینچ OLED با وضوح 2436 در 1125 پیکسل و تراکم 459ppi دور از ذهن نیست. اما شاید برای کاستن از قیمت تمام شده، اپل استفاده از یک پنل LCD با وضوح پایین‌تر و نرخ رفرش 60 هرتز را ترجیح دهد.

پردازنده و دوربین‌های آیفون اس ای ۳

هنوز چیز زیادی از مشخصات اپتیک آیفون اس ای 3 نمی‌دانیم؛ ولی باید دست‌کم دوربین‌هایی در سطح آیفون X داشته باشد. این یعنی دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی!

آیفون X

درباره پردازنده هم باید به گفته‌ی مینگ-چی کو، تحلیلگر سرشناس استناد کنیم. او اخیرا قدرت گرفتن SE 3 از چیپ A14 اپل و پشتیبانی از شبکه 5G را پیش‌بینی کرده بود.

قیمت اپل آیفون SE 3

در برخی گمانه‌زنی‌ها، این گوشی به عنوان ارزان‌ترین آیفون 5G توصیف شده است. اگر قیمت دو مدل قبلی SE را ملاک بگیریم، نسل سوم هم باید با قیمت پایه 399 دلار عرضه شود.

یک آیفون با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل و چنین قیمتی، می‌تواند جذبه زیادی برای مشتریان داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*