چاپ متین

ویژگی های تولید چسب در چاپ متین

در مقاله که در سایت گجت نیوز قرار است به انتشار برسد سعی کردیم ویژگی‌های تولید چسب در چاپ متین را به طور کامل برای شما شرح بدهیم. این ویژگی‌ها می‌تواند شامل موارد بسیار متعددی بشود که ما سعی کردیم به طور مفصل معایب و مزایای چاپ نوار چسب را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد.

امروزه مردم برای پیشروی در کارشان بخش مهمی از سرمایه خود را صرف تبلیغات می‌کنند برخی روی کاغذ تبلیغ می‌کنند و روی درب منزل یا مکان‌های دیگر می‌چسبانند اما این کار باعث کثیف شدن مکان‌های عمومی می‌شود. اما امروزه چسب آرم و علائم این کارها را بسیار آسان کرده است همچنین می‌توانید با سفارش آرم و علائم شما  یک چسب اختصاصی برای خود سفارش و تولید بشود. شما می‌توانید هر گونه لوگو و علائمی را که می‌پسندید در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف سفارش دهید تا ظرف مدت زمان کوتاهی به دستتان برسد.

ما در مقاله مزایای چاپ نوار چسب سعی کردیم اصلی‌ترین و مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند یک چسب داشته باشد را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم با خواندن این مقاله مزایای چاپ چسب بتوانید به یک تصمیم درستی برسید.

چاپ چسب یکی از مهم‌ترین ابزار کلیدی که هر شرکت می‌تواند با تولید این محصول و برچسب زده بر روی کالای مورد نظر خودش یک اعتبار بسیار زیادی به کالای خودش ببخشد.

مهمترین مزایای استفاده از لیبل و یا چسب

ممکن شما صاحب کارخانه یا شرکتی هستید که برای معرفی محصولات خود از لیبل استفاده می‌کنید. برای همین حتما باید نسبت به مزایای استفاده از برچسب آگاهی داشته باشید. لیبل که بر روی محصولات زده می‌شود، به مخاطبان کمک می‌کند تا آنها متوجه نوع کارکرد و یا نوع استفاده از محصولات شوند.

لیبل‌ها بهترین راه حل برای معرفی محصولات بوده که حتی به راحتی می‌توان بر روی آن بارکد، قیمت و حتی نوع استفاده از محصولات را درج کرد. در حقیقت لیبل یا برچسب‌ یکی ازمهم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی بوده که علاوه بر کارآمدی بالا، مقرون به صرفه بوده و حتی می‌تواند در برندنیگ محصولات به شما کمک کند و سود بیشتری نسیب شما گردد.

برای معرفی و برندیگ یک محصول به دو شیوه می‌توان معرفی کرد شیوه اول چاپ لیبل ارزان که به صورت شیتی می‌باشد و در سایزهای مختلف امکان تولید و زدن بر روی محصول وجود دارد. این شیوه تبلیغات به نسبت مقرون به صرفه‌تر می‌باشد ولی جداسازی و شیوه برچسب زده بر روی محصول بسیار سخت و با مشکل می‌باشد. زمان تولید این شیوه لیبل‌ها کمتر و سریع‌تر به نتیجه می‌رسد.

شیوه دوم تولید نوار چسب می‌باشد که این شیوه تبلیغات برای مقرون به صرفه بودن باید در تیراژ بالا صورت بگیرد و زمان تولید این شیوه طولانی‌تر می‌باشد و مزایای اصلی این شیوه تبلیغات دقت و تمیزی بودن این سبک برچسب‌ها می‌باشد. چاپ چسب به دو شیوه مورد استفاده قرار می‌گیرید یک شیوه به صورت برچسب بر روی محصولات که به صورت لیبل بر روی محصولات و به صورت دستگاه اتوماتیک‌وار مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیوه دوم به صورت نوار چسب بر روی کارتن و موقع بسته بندی از این شیوه استفاده می‌شود که شیوه اول به خصوص برای برچسب زدن بر روی یک کالا که توسط دستگاه لیبل زن زده و تولید می‌شود.

هر دو این موارد یک شیوه تولید دارد ولی در مورد لیبل بر روی محصولات یک مرحله اضافه‌تر و اون برش نیم تیغی می‌باشد که روی چسب باید بخورد تا به راحتی بتواند توسط دستگاه از روی چسب بلند بشود و بر روی محصول بچسبد.

هر دو شیوه چسبی که خدمت شما اعلام شد دارای مزایای و معایب مخصوص به خودش می‌باشد که هر شخصی بر اساس نیاز خودش باید هر یک از این موارد را استفاده و سفارش بدهد. شیوه نوار چسب هزینه‌ای به نسبت لیبل بیشتری دارد ولی اگر حجم سفارش شما زیاد باشد سیستم تولید چسب دارای مزایای بیشتر می‌باشد.

ما در مجتمع تخصصی چاپ متین سعی کردیم هر دو شیوه برچسب را تولید و در دسترس قرار بدهیم که به راحتی بتوانید هر مورد شیوه چسب را بر اساس نیاز و بودجه خودتان سفارش بدهید.

چاپ متین

نوار چسب‌ها می‌تواند فرمولاسیون مختلفی داشته باشد آنها را در ضخامت‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید و عرضه می‌گردد و برای تبلیغات روی کارتن به عنوان بسته بندی محصولات دیده می‌شود چسب‌های آرم‌دار تولید شده از فیلم شفاف PP با ضخامت‌های 15 تا 50 میکرون تولید و عرضه می‌گردد. استقامت بالای چسب طرح دار باعث شده است که در بسته بندی و قرار دادن آرم مخصوص هر شرکت یا کارخانه یا هر محصولی روی کارتن یا جعبه چاپ شود و همچنین می‌توانند یک عایق ضد آب بر روی سطوح باشند در کارخانه‌های تولید به دو روش این چاپ‌ها را انجام می‌دهند در برخی موارد ابتدا عکس را روی فیلم قرار می‌دهند سپس چسب ریزی می‌کنند و روش دیگر این که ابتدا چسب ریزی می‌کنند سپس عکس را روی چسب می‌گذارند که در این صورت کیفیت چسب پایین می‌آید.

این شیوه تبلیغات بسیار می‌تواند مفید و کاربردی باشد و یک شیوه تبلیغاتی که به نسبت سایر شیوه‌های تبلیغاتی بسیار مفید و کاربردی می‌تواند باشد. زیرا در این شیوه تبلیغاتی هزینه‌ای که شما بابت تبلیغات می‌دهید اصلا مانند چاپ تراکت و یا چاپ بروشور که باید به عموم جامعه بدهید تا به بازار هدف خود برسید نیست بلکه شما بر روی محصولات خودتان تبلیغات را به شیوه چسب می‌زنید که هم تبلیغات سازمان شما بر روی چسب قرار گرفته است و هم محصول خودتان را منحصر به خودتان می‌کنید. کاربرد دیگری که می‌توانید از این لیبل‌ها و یا چاپ چسب به عنوان پلمپ استفاده بکنید که مشتری با در دست گرفتن کالای شما و با باز کردن آن محصول آن کالا از پلمپ خارج می‌شود.

هم در چاپ لیبل دارای انواع محصولات در جنس و سایز و قیمت‌های مختلف وجود دارد و هم در نوار چسب که در 5 جنس با قابلیت‌های مختلف عرضه شده است که هر شرکتی بر اساس نیاز خودش می‌تواند یکی از این موارد را انتخاب و چاپ بکند.

قیمت چاپ نوار چسب بستگی به ابعاد نوار چسب و همچنین نام لوگو، رنگبندی چاپ و نوار چسب دارد. بنابراین به سهولت نمی‌توان نرخ ثابتی را در رابطه با قیمت نوار چسب چاپدار بیان کرد. البته در برخی موارد یکسری از هزینه‌ها ثابت می‌باشد مانند ساخت کلیشه و هزینه چاپ که تقریبا برای مدتی می‌توان یک هزینه ثابتی در نظر گرفت.

مزایای زیادی در تولید چاپ چسب و یا چاپ لیبل وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم اگر شرکت و مجموعه تولیدی تازه کار و یا با سابقه هستید از مزایای چاپ چسب اختصاصی تبلیغاتی استفاده نمائید. ممکن است نسبت به نوار چسب معمولی گران باشد ولی ارزش و اعتبار کاری شما را چندین برابر می‌کند. زیرا برند و لوگوی خودتان را بر روی بسته بندی محصول خود می‌زنید.

ما در مقاله مزایای چاپ چسب سعی کردیم مهم‌ترین نکاتی که یک نوار چسب می‌تواند برای شما داشته باشد برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم با مطالعه این مقاله مزایای چاپ چسب نهایت استفاده را برده باشید.

راه‌های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس 021-77624202 (10 خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*