گلکسی A52s

گوشی گلکسی A52s سامسونگ در گیک‌بنچ ظاهر شد

گوشی گلکسی A52s سامسونگ اگرچه به صورت رسمی معرفی نشده اما در گیک‌بنچ رویت شده است و به نظر می‌رسد مجهز به چیپست اسنپدراگون 778G باشد.

گوشی گلکسی A52s سامسونگ در پایگاه داده گیک‌بنچ ظاهر شد و از نظر سخت افزاری، قدرتمندتر از مدل‌های پیشین سری ای 52 است.

شرکت سامسونگ در ماه مارس از گوشی‌ گلکسی A52 با چیپست 720G و گلکسی A52 5G با چیپست 750G رونمایی کرد. حالا یک گوشی دیگر از این سری با شماره مدل SM-A528B در گیگ‌بنچ رویت شده که ظاهرا دارای پردازنده قدرتمندتری است (و احتمالا در بخش‌های دیگر هم بهبود خواهد داشت).

گلکسی A52s

گلکسی A52s مجهز به چیپست اسنپدراگون 778G است اما همان طور که در تصویر بالا هم دیده می‌شود، در توصیف مادربرد آن، از اسم رمز Lahaina استفاده شده که معمولا برای چیپست اسنپدراگون 888 به کار می‌رود. اما این مسئله در رابطه با گوشی مذکور صدق نمی‌کند، زیرا امتیاز بنچمارک بدست آمده، با اسنپدراگون 888 سنخیتی ندارد و به گوشی‌هایی همانند آنر 50 نزدیک است.

در کنار یک پردازنده قوی‌تر، از دیگر ویژگی‌های گلکسی A52s می‌توان به اندروید 11، هشت گیگابایت رم، پشتیبانی بهتر از وای-فای 6E و بلوتوث 5.2 اشاره کرد.

سایت گلکسی کلاب که نتایج بنچمارک این گوشی را کشف کرده، همچنین به این نکته اشاره داشته که گلکسی A52s در سه رنگ مشکی، سفید و سبز روشن وارد بازار اروپا خواهد شد. این رنگ‌ها هنوز قطعی نیستند و شاید در نهایت این محصول با رنگ‌های متنوع‌تری در دسترس قرار بگیرد.

این گوشی به احتمال زیاد در جریان رویداد 11 اوت (20 مرداد) شرکت سامسونگ رونمایی نخواهد شد و احتمالا برای معرفی رسمی آن باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم. همچنین از آنجایی که سامسونگ برای مدل‌های مختلف، دوربین‌های متفاوتی طراحی می‌کند، می‌توان انتظار داشت که گلکسی A52s نیز در این زمینه با A52 و A52 5G فرق داشته باشد اما در حال حاضر اطلاعاتی در این زمینه در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با این وضع مضحک مملکت،خریدن گوشی پایین رده آرزو میشه چه برسه این گوشی که بالای 11 میلیون قیمت داره