آپدیت کلش آف کلنز

دانلود آپدیت کلش آف کلنز نسخه 14.211.0 – 5 مهر 1400

آپدیت کلش آف کلنز برای پاییز سال 1400 منتشر شده و مثل همیشه شاهد تعدیل در قدرت و هیت‌پوینت نیروها و ساختمان‌های بازی و لول‌های جدید هستیم.

نیازی به معرفی کلش آف کلنز – Clash of Clans نیست و هرکسی حداقل یک بار نام این بازی محبوب را شنیده است. سوپرسل به عنوان استودیوی تولیدکننده این بازی به تازگی دست به انتشار آپدیت پاییزه زده و نسخه 14.211.0 را روانه فروشگاه‌های نرم افزاری کرده است. در این نسخه قدرت برخی از کارت‌ها تغییر پیدا کرده و در عملکردشان شاهد جزئیات جدیدی هستیم تا بازی متعادل‌تر شود. این تغییرات محدود به نیروها و کارت‌های بازی نبوده و ساختمان‌ها را نیز شامل می‌شوند. اگر می‌خواهید از جزئیات به روز رسانی جدید این بازی با خبر شوید و نسبت به دانلود آپدیت کلش آف کلنز اقدام کنید با گجت نیوز همراه باشید.

آپدیت کلش آف کلنز نسخه 14.2110

در به روز رسانی جدید کلش آف کلنز کارت‌های Inferno Dragon، Dragon Rider و Mighty Yak دستخوش تغییراتی شده‌اند تا در ماه‌های پایانی سال 2021 ویژگی‌های جدیدی را در آن‌ها ببینیم.

اینفرنو دراگون حالا برای رسیدن به حداکثر تخریب خود به 0.2 ثانیه زمان بیشتری نیاز خواهد داشت، بنابراین حین استفاده از این نیرو باید به حمایت کردن از آن توجه نشان بدهید. شعاع حمله دراگون رایدر 0.5 کاشی کمتر شده و حالا ساختمان‌های دفاعی راحت‌تر می‌توانند آن را مورد حمله قرار بدهند. در مایتی یاک نیز Splash Damage حذف شده است.

شاید پر سر و صداترین تغییر در به روز رسانی کلش آف کلنز برای پاییز امسال حذف Splash Damage بوده که به نوعی یک ضرورت هم به حساب می‌آمد. با این ویژگی تله‌های اسکلتی از کار می‌افتادند و نمی‌توانستند هیت پوینت مایتی یاک را کم کنند و حالا با این تغییر، احتمالا محبوبیت این کارت تحت تاثیر منفی قرار خواهد گرفت.

همچنین لول‌های جدیدی برای Mortar و X-Bow در نظر گرفته شده و در بخش نیروها برای Miner، Yeti، Hog Rider، Golem و Bowler سطح‌های جدیدی ایجاد شده که می‌توان این کارت‌ها را به آن لول آپگرید کرد.

آپدیت کلش آف کلنز

جذاب‌ترین ویژگی آپدیت جدید کلش آف کلنز نسخه 14.211.0

جذاب‌ترین ویژگی جدید در این نسخه از بازی اضافه شده 50 قطعه جدید برای دیوار بوده که اگر تاون هالتان را به لول 15 آپگرید کنید در دسترس شما قرار خواهد گرفت. همچنین یک سوپر تروپ جدیدی به بازی با نام Super Bowler اضافه می‌شود تا جذابیت کلش آف کلنز همچنان در صدر قرار بگیرد.

آپدیت کلش آف کلنز

شما می‌توانید در ادامه جدیدترین نسخه کلش آف کلنز یعنی 14.211.0 را برای دیوایس‌های اندرویدی و آی او اسی دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چرا نمیاد

  2. سلام ببخشید یه سوال داشتم کلش واسه من از گوگل پلی بروز رسانی نمیشه میگه در کشور شما قابل دسترسی نیست چطور باید بروزش کنم ممنونم زودتر جواب بدین