ترامپچی GS8 مدل 2022

معرفی گک ترامپچی GS8 مدل 2022 ؛ لندکروز چینی به بازارهای جهانی آمد

گک ترامپچی GS8 مدل 2022 معرفی شد. نسل جدید این کراس اوور چینی از تغییرات ظاهری جدید و قوای محرکه تویوتا بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات لندکروزر چینی آشنا می‌شویم.

شرکت ترامپچی در سال 2016 برای نخستین بار از کراس اوور پرچمدار خود با نام GS8 پرده برداشت که خریداران چینی با استقبال چشمگیر خود آن را به نخستین کراس اوور چینی 30 هزار دلاری تبدیل کردند که موفق شد آمار فروش ماهانه 10 هزار دستگاه را به ثبت برساند، اما با وجود چنین موفقیتی شرکت GAC به عنوان شرکت مادر ترامپچی تولید این کراس اوور را به دلیل مشکلات متعددی نظیر عدم تامین کافی گیربکس‌های آیسین کاهش داد.

ترامپچی GS8 مدل 2022

ترامپچی GS8 با وجود تمام مشکلات توانست در سال 2017 موفقیت‌های بیشتری را کسب کند و با ثبت آمار فروش 100 هزار دستگاه را در این سال در صدر لیست پرفروش‌ترین شاسی بلندهای چینی قرار بگیرد، اما پس از 2017 مجددا فروش این خودرو به دلایل مختلفی چون مشکلات کیفی کاهش پیدا کرد. البته در سال 2020 این کراس اوور یک به‌روزرسانی را تجربه کرد، اما در روند نزولی فروش آن تاثیری نداشت. اکنون ترامپچی GS8 مدل 2022 در نسل جدید به قوای محرکه تویوتا مجهز شده و قصد دارد بار دیگر نگاه مشتریان را به خود جلب کرده و فروش بالایی را برای این برند چینی به همراه داشته باشد.

مشخصات ترامپچی GS8 مدل 2022

ترامپچی GS8 مدل 2022

ترامپچی GS8 مدل 2022 در نسل جدید نیز از ظاهر جعبه‌ای شکل بهره می‌برد که نشان می‌دهد از لحاظ طراحی همچنان به نسل قبل وفادار مانده است، اما این برند چینی با استفاده از زبان طراحی جدید خود توانسته نمای جذاب و مدرن‌تری نسبت به قبل را به وجود آورد. در نمای جلو این خودرو چینی یک جلوپنجره چندضلعی بزرگ به چشم می‌خورد که چراغ‌های عمودی جدیدی در اطراف آن قرار گرفته‌اند.

ترامپچی GS8 مدل 2022

در نمای عقب نیز همانند گذشته چراغ‌ها عمودی به چشم می‌خورند، اما اکنون شکل بسیار مدرن‌تری داشته و با چراغ‌های جلو هماهنگی بیشتری دارند. طراحان ترامپچی GS8 مدل 2022 را کمی بزرگ‌تر از قبل طراحی کردند، از این رو اکنون طول این خودرو حدود 4980 میلی‌متر، عرض آن 1950 میلی‌متر و ارتفاع آن نیز 1780 میلی‌متر اعلام شده که از افزایش 145 میلی‌متر طول و 40 میلی‌متر عرض این خودرو نسبت به نسل قبل حکایت دارد. ضمن این که فاصله محوری این کراس اوور چینی به 2920 میلی‌متر رسیده که در این بخش نیز افزایش 120 میلی‌متر را تجربه کرده است.

ترامپچی GS8 مدل 2022

ترامپچی GS8 مدل 2022 همانند نسل قبلی خود از سه ردیف صندلی بهره می‌برد و قرار است در نسخه‌های 6 و 7 نفره روانه بازار شود. این خودرو روی پلتفرم ماژولار جهانی GAC به نام GPMA توسعه پیدا کرده که باعث شده فضا و جاداری داخلی خودرو به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند. قوای محرکه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تغییرات فنی این خودرو محسوب می‌شود. این برند چینی در کنار موتور 2 لیتری بنزینی معمول، یک مدل هیبریدی نیز عرضه کرده است. این قوای محرکه از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو ساخت GAC به همراه نسل چهارم سیستم هیبریدی THS تویوتا بهره می‌برد.

ترامپچی GS8 مدل 2022

شرکت ژاپنی تویوتا معمولا تکنولوژی‌های خود را به خودروسازان چینی ارائه نمی‌دهد و به همین دلیل همکاری این دو برند ژاپنی و چینی کمی عجیب به نظر می‌رسد. به طور کلی ارائه سیستم هیبریدی تویوتا در ترامپچی GS8 مدل 2022 یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. این قوای محرکه می‌تواند قدرتی برابر با 250 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

ترامپچی GS8 مدل 2022

یک گیربکس 8 سرعت اتوماتیک آیسین نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد و همچنین مشتریان می‌توانند برای این خودرو سامانه چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهند. ترامپچی GS8 مدل 2022 بر اساس شرایط رانندگی اروپایی NEDC به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت فقط 5.5 لیتری را به همراه خوهد داشت. همچنین این خودرو با یک باک سوخت قادر است بیش از هزار کیلومتر را بپیماید. گفتنی است این خودرو چینی که از آن با نام لندکروزر چینی یاد می‌کنند، به تازگی با قیمت 30 هزار دلار وارد بازارهای جهانی شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این چه سمی بود دیگه . حضرت لندکروز رو با اشغالای چینی یکی میکنین ؟