جک X7 فیس لیفت 2022

جک X7 فیس لیفت 2022 معرفی شد+عکس، مشخصات فنی و امکانات رفاهی

جک X7 فیس لیفت 2022 به تازگی معرفی و روانه بازار برخی از کشورها شده است. در ادامه، عکس، مشخصات فنی و امکانات رفاهی جک ایکس 7 جدید را مشاهده خواهید کرد.

از زمانی که خودروهای کراس اوور به بازارهای جهانی ورود پیدا کرده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کردند،‌ بازار خودرو ایران نیز نسبت به این خودروها از خود تمایل نشان داد و طی دهه گذشته تعداد بسیاری از آن‌ها به بازار کشور ورود پیدا کردند. این دسته از خودروها به علت شرایط کشور از جمله مناسب بودن قیمت‌ آن‌ها و همچنین برداشته شدن تحریم‌ها مورد استقبال شدیدی قرار گرفتند.

یکی از جدیدترین نمونه‌ها از خودروهای کراس اوور که به تازگی روانه بازار ایران شده است جک X7 نام دارد که شرکت کرمان موتور آن را با نام کی ام سی K7 برای فروش وارد بازار کشور می‌کند. در حال حاضر نسخه جدید این اتومبیل با نام جک X7 فیس لیفت 2022 و با اعمال برخی از تغییرات نسبت به نمونه قبلی معرفی و وارد بازار خودرو کشورهای دیگر شده است. برای آشنایی بیشتر با جک X7 فیس لیفت 2022 با ما همراه باشید.

طراحی ظاهری جک X7 فیس لیفت 2022

جک X7 فیس لیفت 2022

یکی از اصلی‌ترین تغییرات ظاهری که جک X7 به خود دیده بزرگ‌تر شدن بعضی از اجزای اصلی این اتومبیل است. چراغ‌های جلو نمونه‌ای از این تغییرات هستند که قاب بزرگ‌تری در قسمت پایین و بالا برای آن‌ها در نظر گرفته شده و باعث شده تا این اتومبیل ظاهر شکیل‌تری پیدا کند.

علاوه بر این جلوپنجره جک X7 فیس لیفت 2022 نیز در مقایسه با نمونه قبلی بزرگ‌تر شده و از حجم بیشتری برخوردار شده و برای چراغ‌های اصلی روشنایی قاب بزرگ‌تری در نظر گرفته شده است. ضمن ‌این که ورودی هوای این اتومبیل نیز از طراحی بهتری برخوردار شده که باعث شده این خودرو جذاب‌تر به نظر برسد.

این اتومبیل در قسمت عقب نیز با تغییراتی همراه شده است. چراغ‌های عقب این خودرو از نظر طراحی داخلی و فرم با تغییراتی همراه شده و زاویه موج قابل قبول‌تری پیدا کرده است. علاوه بر این در قسمت پایین نیز برای این اتومبیل بر خلاف مدل قبلی که از خروجی‌های دوبل تزئینی در هر طرف استفاده شده بود، خروجی‌های اگزوز تکی در نظر گرفته شده است.

جک X7 فیس لیفت 2022

طول، عرض و ارتفاع و فاصله محوری جک X7 فیس لیفت 2022 به ترتیب 4795، 1870، 1758 و 2810 میلی‌متر است که در مقایسه با نمونه قبلی از تغییر زیادی برخوردار نشده و تنها طول آن در کنار فاصله بین دو محور افزایش یافته شده که عمده دلیل آن بیشتر شدن فضای پای سرنشینان بوده است.

مشخصات فنی جک X7 جدید

در قسمت فنی نیز برای این اتومبیل درست همانند نسخه قبلی موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری در نظر گرفته شده است،‌ تنها با این تفاوت که پیشرانه نسخه قبلی به علت بهره‌مندی از پرخوران‌های توربوشارژ، قدرت 174 اسب بخار را به همراه گشتاور 251 نیوتن‌متر به تولید می‌رساند؛‌ اما پیشرانه X7 جدید به دلیل بهبود نرم‌افزاری می‌تواند قدرت 181 اسب بخار را به همراه گشتاور 278 نیوتن‌متر به تولید برساند.

عملکرد این خودرو نسبت به هوندا CR-V و فولکس واگن تیگوان ضغیف‌تر است،‌ ولی استفاده از پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ که قادر است تا 181 اسب بخار قدرت را به تولید برساند باعث می‌شود تا راننده هیچ کمبودی را احساس نکند و علاوه بر این در نظر گرفتن یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک برای این اتومبیل می‌تواند باعث شود راننده از رانندگی با این اتومبیل نهایت لذت را ببرد و همچنین سرنشینان نیز احساس خوبی پیدا کنند.

سیستم تعلیق جک X7 فیس لیفت 2022 نیز منجر به راحتی بسیار زیاد سرنشینان می‌شود؛ اما نرمی آن بسیار زیاد است و باعث می‌شود که در زمان فرمان دادن بدنه تکان‌های زیادی را به خود ببیند. این در شرایطی است که سیستم تعلیق خودرو در انجام وظیفه خود بسیار موفق است و نباید از نظر عدم پایداری هیچ‌گونه نگرانی داشت.

امکانات رفاهی و ایمنی جک ایکس 7 جدید

جک X7 فیس لیفت 2022

برای جک X7 فیس لیفت 2022 امکانات ایمنی بسیاری در نظر گرفته شده است که سیستم خروج از جاده،‌ کنترل ایستایی در شیب،‌ کنترل کشش، کنترل پایداری،‌ سیستم هشدار ترافیک،‌ سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها،‌ دوربین 360 درجه HD، چراغ‌های مخصوص روز،‌ دستیار پارک نیمه خودکار،‌ توزیع نیروی ترمز،‌ ترمزهای دیسکی همراه با سیستم‌های ترمز ضد قفل، ترمز اضطراری، سیستم هشدار نقاط کور و کروز کنترل نمونه‌ای از آن‌ها هستند.

علاوه بر این برای جک X7 جدید امکانات رفاهی زیادی در نظر گرفته شده است که روکش چرمی صندلی‌ها و فرمان،‌ سقف پانوراما،‌ سنسور پارک جلو و عقب،‌ سیستم مالتی مدیا به همراه نمایشگر لمسی، تنظیم برقی صندلی راننده به همراه حافظه،‌ دوربین عقب، دوربین 360 درجه، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه به همراه دریچه برای ردیف عقب و سیستم ورود و استارت بدون کلید نمونه‌ای از آن‌ها هستند.

یکی از امکانات دیگری هم که برای این خودرو در نظر گرفته شده،‌ نمایش نقطه کور جلو هنگام حرکت است که راننده با استفاده از آن ‌می‌تواند در زمان حرکت از موانع احتمالی پیش رو آگاه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. الان چه جوریه که لوگو جک روی فرمان هست بعد لوگوی جلوی ماشین کی ام سی هست؟!

  2. ظاهرش عالی هست

  3. فکر کنم این اولین ماشین چینی با سیستم صوتی حرفه ای باشه که برای کسی که مهمه خوبه

  4. این ماشین خیلی ارزش خریدش از تیگو ۷ و تیگو ۵ بالاتره
    واقعا جای تجب داره مدیران خودرو چطور راضی میشه نون خودشو اجر کنه؟

  5. وقتی اسپورتیج ۶-۷ سال کار کرده ترکیده میشه ۲ میلیارد جک اس ۷ هم طبیعیه که ۹۵۰ میلیون باشه قیمتش با توجه به سطح امکاناتش

  6. به نظر من از دیگنیتی بهتره ولی ۲۰۰ تومن بالاتر از دیگنیتی خیلی هست بماند که دیگنیتی رسما ماشین دور دور است و کراس اوور نیست. میمونه اس دبلیو ام که ماشین گمنامی هست و معلوم نیست سیف خودرو باهاش چیکار کنه