آنر پد وی ۷

تبلت آنر پد وی ۷ معرفی شد؛ یک تبلت اندرویدی خوب و خوش قیمت

تبلت آنر پد وی ۷ – Honor Pad V7 با امکانات مناسبی مثل پشتیبانی از قلم هوشمند و کیبورد بی‌سیم، نمایشگر HDR10 وقیمت زیر ۴۰۰ دلاری معرفی شد.

آنر در روزی که گذشت میزبان رویداد بزرگی بود که در آن از تبلت آنر پد وی ۷ به عنوان نسخه معمولی مدل وی ۷ پرو رونمایی کرد. این تبلت از یک نمایشگر کوچک‌تر ۱۰.۴ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتزی برخوردار است. این پنل با HDR10 سازگار است و از قلم Magic-Pencil 2 با ۴۰۹۶ سطح فشار و تأخیر ۸ میلی‌ثانیه‌ای پشتیبانی می‌کند.

آنر پد وی ۷

چهار اسپیکر با پشتیبانی از صدای فراگیر DTS:X Ultra روی این تبلت حضور دارند. بزرگ‌ترین تغییر در زیر قاب تبلت آنر پد وی ۷ در مقایسه با نسخه پرو آن نیز حضور چیپست Kompanio 900T مدیاتک است. ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ارتقا پذیر با کارت microSD نیز این چیپست را همراهی می‌کنند. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تک لنزی روی قاب پشتی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز روی قاب جلویی آن قرار دارد.

مثل مدل پرو، این تبلت نیز از یک باتری ۷،۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که با توان ۲۲.۵ وات شارژ می‌شود. در بخش نرم افزاری آن هم اندروید ۱۱ با پوسته سفارشی MagicUI 5.0 حضور دارد.

کمپانی آنر قصد دارد این تبلت را در سه رنگ آبی، طلایی و نقره‌ای وارد بازار کند. قیمت نسخه مجهز به رم ۶ گیگابایتی این گوشی ۳۰۹ دلار و نسخه ۸ گیگابایتی آن ۳۵۵ دلار است. یک نسخه ویژه از این تبلت با شبکه موبایل 5G نیز وجود دارد که با قیمت ۴۰۲ دلاری عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*