مشخصات فنی گلکسی تب ای ۸ ۲۰۲۱

مشخصات فنی گلکسی تب ای ۸ ۲۰۲۱ به طور کامل فاش شد

مشخصات فنی گلکسی تب ای ۸ ۲۰۲۱ – Samsung Galaxy Tab A8 2021 به عنوان تبلت ارزان قیمت سامسونگ برای سال ۲۰۲۱ به طور کامل فاش شده است.

بی‌شک تبلت گلکسی تب A7 سامسونگ یکی از بهترین تبلت‌های مقرون به صرفه در بازار است که با قیمت ۲۳۰ دلاری خود می‌تواند مشخصات فنی کلی مناسب و یک نمایشگر بزرگ ۱۰.۴ اینچی را ارائه کند. بدیهی است که انتظار داشته باشیم نسل بعدی این تبلت، گلکسی تب A8 2021 نیز بخواهد راه آن را ادامه دهد و به عنوان یک تبلت میان‌رده جذاب وارد بازار شود. اوایل ماه سپتامبر رندرهای باکیفیتی از گلکسی Tab A7 به بیرون درز کرده بود که نمایشگر ۱۰.۵ اینچی آن را به نمایش می‌گذاشت. امروز در گزارشی تازه ادعا شده که این تبلت به چیپست Unisoc T618 و ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد بود.

قیمت و تاریخ عرضه، تنها موضوعاتی است که ما از آن اطلاع نداریم؛ به جز این اکنون هیچ یک از مشخصات فنی گلکسی تب ای ۸ ۲۰۲۱ ناگفته نمانده است.

مشخصاً سامسونگ بار دیگر بازار زیر ۲۵۰ دلاری‌ها را هدف قرار گرفته است و این تبلت را در یک نسخه پایه با ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌کند. اگرچه علاوه بر این نسخه، تبلت گلکسی تب A8 در دو نسخه دیگر با ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه و ۴ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه نیز عرضه می‌شود، ولی ما هنوز اطلاعی از قیمت این دو نسخه بالارده‌تر نداریم.

این تبلت به لطف یک باتری ۷،۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی عمر باتری خوبی را در اختیار کاربران می‌گذارد، در حالی که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی روی قاب جلویی آن حضور دارد.

رزولوشن نمایشگر نسبتاً بزرگ‌تر این تبلت تغییری نداشته است و همین باعث شده از دلیل بزرگ‌تر کردن نمایشگر متعجب باشیم. در مقایسه با مدل قبلی، Galaxy Tab A8 2021 از یک حسگر اثر انگشت روی فریم جانبی خود برخوردار است و از جک هدفون گرفته تا درگاه USB-C و اسپیکر چهارگانه با پشتیبانی از دالبی اتموس همگی به این دیوایس افزوده شده‌اند.

با توجه به چیپست Unisoc ذکر شده که جایگزین چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام در نسل قبل شده و طراحی مدرن‌تری که برای سال ۲۰۲۱ مناسب‌تر است، انتظار می‌رود قیمت این محصول حتی بتواند کمتر از نسخه سال گذشته این تبلت نیز باشد.

مشخصات فنی گلکسی تب ای ۸ ۲۰۲۱

چیپستUnisoc T618
رم و حافظه۳+۳۲ گیگ/ ۶۴+۴ گیگ/ ۱۲۸+۴ گیگ
باتری۷،۰۴۰ میلی‌آمپر ساعت
اسپیکرچهارگانه با دالبی اتموس
پورت شارژUSB تایپ C
جک هدفونبله
حسگر اثر انگشتبله، روی فریم جانبی
نمایشگر۱۰.۵ اینچ
دوربین اصلی۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*