سامسونگ گلکسی تب A7

سامسونگ گلکسی تب A7 معرفی شد؛ در کنار Galaxy Fit2 و یک شارژر بی سیم

کمپانی سامسونگ از یک تبلت میان رده، یک دستبند هوشمند و یک پد شارژ بی‌سیم سه‌کاره رونمایی کرد. به سامسونگ گلکسی تب ای 7 – Samsung Galaxy Tab A7 ، گلکسی فیت 2 -Galaxy Fit2  و Wireless Charging Trio سلام کنید.

سامسونگ گلکسی تب A7 تازه‌ترین تبلت اقتصادی کمپانی کره است و نباید آن را با گلکسی Tab A 7.0 2016 اشتباه بگیرید. دستگاه جدید، یک صفحه نمایش 10.4 اینچی TFT با وضوح 2000 در 1200 پیکسل دارد و نسبت نمایشگر به بدنه آن، 80 درصد است.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی تب A7

این تبلت از یک تراشه نامعلوم هشت هسته‌ای (سه هسته 2 گیگاهرتز و پنج هسته 1.8 گیگاهرتزی) و رم 3 گیگابایتی قدرت می‌گیرد. همچنین 32 یا 64 گیگ حافظه داخلی و خشاب کارت microSD دارد. وجود اسپیکر چهارگانه هم تجربه مالتی‌مدیای کم‌نظیری را برای کاربران رقم می‌زند.

سامسونگ گلکسی تب A7

دوربین عقب دستگاه، 8 مگاپیکسلی و دوربین جلو، 5 مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری تبلت به 7040 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد و از درگاه USB-C شارژ می‌شود. جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در گلکسی تب ای 7 وجود دارد.

 

از امکانات ارتباطی آن باید به بلوتوث 5.0 و وای‌فای 802.11 a/b/g/n/ac اشاره کنیم؛ البته نسخه LTE هم در برخی کشورها عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی فیت 2

به عنوان یک دستبند هوشمند اقتصادی، این گجت در برابر رقبایی مانند شیائومی می اسمارت بند 5 قرار می‌گیرد. گلکسی Fit2 یک نمایشگر آمولد 1.1 اینچی با شیشه خمیده 3D، سنسور ضربان قلب و باتری نسبتا بزرگ 159 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

این محصول در رنگ‌های مشکی و قرمز روشن عرضه می‌شود و به ادعای سامسونگ، با هر بار شارژ بین 15 تا 21 روز قابل استفاده است.

پد شارژ وایرلس Trio

همان‌طور که از نامش پیداست، این گجت همزمان سه دستگاه مختلف را به طور بی‌سیم شارژ می‌کند. همچنین دارای یک کابل USB-C به USB-C و رنگ‌بندی مشکی و سفید است.

Wireless Charging Trio

یک فرورفتگی هم متناسب با ابعاد گلکسی واچ 3 روی آن وجود دارد؛ اما قطعا روی تمام دستگاه‌های مبتنی بر استاندارد Qi کار می‌کند. متاسفانه سامسونگ اشاره‌ای به سرعت واقعی شارژ Wireless Charging Trio نکرده است.

کمپانی کره‌ای قیمت و زمان فروش این سه محصول را نیز اعلام نکرد و باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر در روزهای آینده باشیم.