گوشی LeTV S1 با خدمات موبایل هواوی

گوشی LeTV S1 با خدمات موبایل هواوی (HMS) در چین رونمایی شد

گوشی LeTV S1 در چین رونمایی شد. این گوشی از خدمات موبایل هواوی (HMS) در کنار پلتفرم هواوی و پلتفرم یکپارچه خودش بهره‌مند خواهد.

بعد از کمی استراحت و فاصله گرفتن از بازار موبایل، کمپانی LeTV (که در گذشته با نام LeEco فعالیت می‌کرد) با معرفی یک گوشی هوشمند جدید به بازار بازگشت. این شرکت بعد از تغییر نام برند خود، از نخستین گوشی هوشمندش که گوشی LeTV S1 است، رونمایی می‌کند. اما آنچه که در خصوص این گوشی جالب توجه است و باعث تمایز آن با دیگر محصولات چینی می‌شود، تجهیز آن به خدمات موبایل هواوی (HMS) به جای خدمات موبایل گوگل (GMS) است.

کمپانی LeTV می‌گوید که تصمیم گرفته از پلتفرم HMS برای تمام محصولات درون اکوسیستم خود استفاده کند. بنابراین به همراه سرویس‌های خود، از خدمات هواوی نیز استفاده خواهد کرد. کاربرانی که گوشی LeTV S1 را تهیه می‌کنند، می‌توانند با گوشی خود از اکوسیستم هواوی بهره‌مند شوند. LeTV همچنین یک پلتفرم برای اتصال گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌ها و سایر محصولاتش با یکدیگر را طراحی کرده است که در این گوشی نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند به صورت یکپارچه از گوشی هوشمند و تلویزیون خود در کنار هم استفاده کنند.

گوشی LeTV S1 با خدمات موبایل هواوی

گوشی ال ای تی وی S1 نه تنها از هسته HMS قدرت می‌گیرد، بلکه در سخت افزار آن هم از تأمین کنندگان چینی کمک گرفته شده است. به طور مثال پردازنده آن Tiger T7510 نام دارد که ساخت یک شرکت نیمه هادی چینی به نام Unisoc است. سازنده می‌گوید نمایشگر و حافظه این گوشی را نیز از شرکت‌های چینی تأمین کرده است.

متأسفانه مشخصات فنی کامل این دیوایس منتشر نشده است، اما گفته می‌شود به یک نمایشگر +HD با ناچ قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی و یک باتری ۴،۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. پوسترهای تبلیغاتی این گوشی به سه دوربین پشتی آن اشاره دارند، در حالی که یک حسگر اثر انگشت نیز روی این قاب تعبیه شده است.

سازنده معتقد است که این گوشی هوشمند 5G مناسب رانندگان تاکسی‌های اشتراکی و سرویس‌های تحویل کالا و همچنین شهروندان مسن است. البته این گوشی به طور کامل توسعه پیدا نکرده و بعد از تکمیل شدن فرآیند توسعه، در بهار سال آینده از نسخه نهایی آن پرده برداری خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*