وولینگ آستا

وولینگ آستا معرفی شد؛ جدیدترین کراس اوور جنرال موتورز برای بازار چین

وولینگ آستا معرفی شد. Wuling Asta به عنوان جدیدترین کراس اوور جنرال موتورز برای بازار چین محسوب می‌شود. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

وولینگ به عنوان برند چینی جنرال موتورز به تازگی از کراس اوور جدیدی به نام آستا پرده برداشت. این خودرو به گونه‌ای طراحی شده تا بتواند نگاه مشتریان چینی علاقه‌مند به کراس اوورها را به خود جلب کند. در همین راستا طراحان برای وولینگ آستا جلوپنجره برجسته‌ای را در نظر گرفتند که دی‌لایت‌های LED در دو طرف آن امتداد دارند. البته این سبک طراحی کمی به محصولات پژو نیز شبیه است.

مشخصات وولینگ آستا

وولینگ آستا

از سایر ویژگی‌های طراحی وولینگ Asta می‌توان به چراغ‌های عقب باریک، سقف مشکی‌رنگ، روکش‌های پلاستیکی و همچنین خط شانه برجسته اشاره کرد. طول این کراس اوور چینی 4594 میلی‌متر، عرض آن 1820 میلی‌متر، ارتفاع آن 1740 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز 2750 میلی‌متر اعلام شده است که نشان می‌دهد وولینگ آستا از لحاظ ابعاد در سطح شورولت اکوئناکس قرار دارد.

وولینگ آستا

منتقدان ظاهر این کراس اوور چینی را آنچنان هیجان‌انگیز نمی‌دانند، اما طراحان برای طراحی داخلی آن وقت بیشتری را صرف کردند. در کابین این خودرو شاهد طراحی دو رنگ شیک و یک نمایشگر 10.25 اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هستیم که توانستند فضای مناسبی را به وجود آورند. از سایر ویژگی‌های مهم کابین نیز می‌توان به سانروف پانورامیک بسیار بزرگ با ابعاد 100 سانتی‌متر در 80 سانتی‌متر، تزئینات فلزی، تریم چوبی، سیستم نورپردازی داخلی و صفحه آمپر دیجیتالی اشاره کرد.

وولینگ آستا

وولینگ آستا از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو بهره می‌برد که قادر است قدرتی برابر با 145 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس دستی یا CVT نیز قدرت را به چرخ‌ها منتقل خواهند کرد. این کراس اوور چینی می‌تواند ظرف مدت 10.6 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. آستا قرار است در 5 تیپ مختلف روانه بازار شود که قیمت تیپ پایه آن 10 هزار 800 دلار و قیمت بالاترین تیپ آن نیز 15 هزار و 500 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*