تصاویر و مشخصات فبلت ۶.۸ اینچی جدید لنوو لو رفت

این طور که به نظر می رسد ، به تازگی یک فبلت ۶.۸ اینچی لنوو از سازمان TEENA چین مجوز گرفته و طبق معمول مشخصات آن از این سازمان به بیرون درز کرده است.به همراه مشخصات فنی ، تصاویر بی کیفیتی هم از این گوشی غول پیکر که با اسم رمز PB1-770N شناخته می شود منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

TENNA طبق روال همیشگی خود، برخی ویژگی ها و چند تصویر با کیفیت نسبتاً پایین از این فبلت را منتشر کرد که نشان می دهد این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و با تراکم ۳۲۴ پیکسل خواهد بود.وزن این فبلت برابر ۲۳۰ گرم و ابعاد آن نیز ۱۸۶.۶ * ۹۶.۶ * ۷.۷ میلیمتر گزارش شده که می تواند وزنی مناسب برای محصولی با این ابعاد  باشد.

بر اساس تصاویر و اطلاعات منتشر شده ، این اسمارت فون درشت هیکل ، مجهز به یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و با تراکم ۳۲۴ پیکسل می باشد.قلب تپنده آن را یک پردازنده هشت هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی به تپش در آورده و ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابیت حافظه داخلی هم بخش حافظه این گوشی را تشکیل داده است.

در بخش دوربین هم ، لنوو این فبلت را به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی مجهز کرده است.وظیفه تامین انرژی این گجت را هم یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی به عهده گرفته است.

تاکنون جزییاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نشده است اما با کسب مجوز TENNA، می توان انتظار داشت که در هفته های آتی، شاهد رونمایی از این محصول جدید باشیم.نظر شما در مورد این گوشی چیست ؟

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*