ایرباد بی سیم شیائومی TWS 3 Pro

ایرباد بی سیم شیائومی TWS 3 Pro با پشتیبانی از کدک LDHC 4.0 معرفی شد

ایرباد بی سیم شیائومی TWS 3 Pro ، نخستین هدفون وایرلس با پشتیبانی از کدک LDHC 4.0، نویز کنسلینگ، صدای فضایی ۳۶۰ درجه‌ای و قیمت مناسب معرفی شد.

کمپانی شیائومی دو روز پیش از گوشی هوشمند میان‌رده جدید شیائومی Civi به همراه ساعت هوشمند جدید شیائومی واچ کالر ۲ رونمایی کرد. اما در کنار این‌ها ایرباد بی سیم جدید شیائومی TWS 3 Pro با ظاهری شبیه به ایرپادز پرو اپل نیز رونمایی شد که شاید مهم‌ترین ویژگی آن مقاوم بودن در برابر نفوذ آب با گواهی IP55 و پشتیبانی از کدک LDHC 4.0 باشد.

ایرباد بی سیم شیائومی TWS 3 Pro

شیائومی TWS 3 Pro نخستین ایرباد بی سیم جهان خواهد بود که از کدک LDHC 4.0 پشتیبانی می‌کند. به لطف این کدک، کاربران می‌تواند تجربه شنیداری غنی را با صدای Hi-Fi به دست بیاورند. علاوه بر این باید به حذف نویز فعال (ANC) انطباق‌پذیر هم اشاره کرد که شامل حالت تقویت کننده صدای کاربر یا صدای محیط و کاهش نویز در سه سطح می‌شود. این هدفون بی‌سیم نویزها را تا حداکثر فرکانس ۴۰ دسی‌بل می‌تواند از بین ببرد. پشتیبانی از صدای فضایی ۳۶۰ درجه‌ای (Spatial audio) و درگاه شارژ USB تایپ C هم از دیگر ویژگی‌های این ایرباد است.

ایرباد بی سیم شیائومی TWS 3 Pro

شیائومی می‌گوید TWS 3 Pro عمر باتری ۶ ساعته با حالت ANC خاموش دارد و با استفاده از یک کیس شارژ، عمر باتری آن به ۲۷ ساعت افزایش پیدا می‌کند. کیس شارژ این ایرباد هم از طریق یک کابل USB-C و هم به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. خود دستگاه نیز با استفاده از بلوتوث ۵.۲ می‌تواند به صورت همزمان به دو دستگاه مختلف وصل شود.

ایرباد بی سیم شیائومی TWS 3 Pro

وزن هر یک از گوشی‌ها نیز فقط ۴.۸ گرم است. گوشی‌های این هدفون کوچک‌تر و سبک‌تر از نسل قبلی شده‌اند تا کاربر آسان‌تر آن‌ها را داخل گوش خود قرار دهد. رنگ‌بندی آن‌ها نیز شامل رنگ‌های مشکی، سفید و سبز است، در حالی که کیس شارژ هر یک از این نسخه‌ها نیز هم رنگ خود گوشی‌ها است.

قیمت هدفون بی‌سیم جدید شیائومی حدوداً ۱۱۰ دلار اعلام شده است؛ گرچه مشخص نیست آیا آن وارد بازارهای جهانی می‌شود یا خیر؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*