تصاویر زنده شیائومی Civi

تصاویر زنده شیائومی Civi طراحی زیبای این گوشی را نشان می‌دهند

کمپانی Xiaomi تازه‌ترین گوشی هوشمند خود را با نام Civi معرفی کرد. برخلاف مشخصات فنی معمولی، ظرافت طراحی آن بسیار جلب توجه می‌کند؛ چیزی که در تصاویر زنده شیائومی Civi بهتر دیده می‌شود.

برخی از برندهای چینی، گوشی‌هایی را معرفی کرده‌اند که مشخصه بارز آن‌ها، زیبایی بصری است. به عنوان مثال باید از سری ویوو اس و اوپو رینو نام ببریم که با تمرکز بر طراحی، حضور موفقی در بازار چین داشته‌اند. حالا شیائومی با معرفی سری Civi همین هدف را دنبال می‌کند و این تصاویر زنده می‌توانند عاملی برای جلب نظر خریداران باشند.

پنل عقب شیائومی Civi حالت کریستالی دارد (در نسخه مشکی‌رنگ بهتر قابل تشخیص است) که باعث انکسار نور می‌شود و منظره‌ای مشابه آسمان پرستاره به وجود می‌آورد. پیش‌تر طراحی مشابهی را در گوشی اوپو رینو Glow هم دیده بودیم.

در تصویر میکروسکوپی زیر، می‌توانید ساختار کریستال-مانند پنل عقب دستگاه را ببینید؛ اما شیائومی از طراحی نمای جلوی گوشی هم غافل نشده است.

پنل عقب شیائومی Civi

صفحه نمایش 6.55 اینچی Civi دارای انحنا است و مانند گوشی‌های آیفون از تکنولوژی سرهم‌بندی COP استفاده می‌کند. حاشیه‌های بسیار باریکی هم دارد که به زیبایی بیشتر آن، کمک کرده‌اند.

ناگفته نماند این گوشی از تراشه اسنپدراگون 778G قدرت می‌گیرد و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 55 وات دارد. از مشخصات اپتیک آن هم باید به وجود دوربین سه‌گانه در پشت با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی اشاره کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*