ساعت هوشمند شرکت ویتینگز برای غواصان

ساعت هوشمند ویتینگز معرفی شد؛ لاکچری بازی زیر آب!

شرکت ویتینگز ساعت هوشمند مجللی برای غواصان عرضه می‌کند که گجت خوبی برای اعلام وضعیت بدن به شمار می‌رود.

شرکت ویتینگز با ترکیب ویژگی‌های سلامت در داخل ساعت هوشمند مجلل خود، نه تنها ابزار بسیار عالی برای غواصان فراهم می‌کند تا از آمار و وضعیت بدن خود آگاه باشند بلکه یک گجت شیک و زیبا است. این ساعت هوشمند لوکس و هایبرید، بیشتر طرفداران ورزش به خصوص شناگران و غواصان را هدف قرار داده است.

ساعت هوشمند شرکت ویتینگز برای غواصان

مشخصات و امکانات ساعت لوکس ویتینگز – Withings

از آنجا که این ساعت هوشمند توسط شرکت ویتینگز ساخته شده، می‌توان انتظار داشت که شامل تمام ویژگی‌های سلامت محوری باشد که معمولا در دیگر محصولات این شرکت وجود داشته است. این ویژگی‌ها نیز شامل میزان ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، ای‌سی‌جی، پیگیرکننده خواب و فعالیت فیزیکی است.

این ساعت هوشمند همچنین قادر به تشخیص اختلالات و مشکلات تنفسی نیز است. زمانی که ساعت‌های هوشمند نشانه‌هایی از ضربان نامنظم قلب شناسایی می‌کنند، می‌توان از یک سابقه سی ثانیه‌ای ای‌سی‌جی استفاده کرد. اما همین موضوع سبب شده تا این ساعت هوشمند در کشور آمریکا در دسترس نباشد چراکه نیاز به مجوز سازمان غذا و دارو آمریکا دارد.

ساعت هوشمند شرکت ویتینگز برای غواصان

از لحاظ سبک و طراحی، این ساعت هوشمند بسیار شیک و زیبا است. این ساعت هوشمند دارای ظاهری آنالوگ و حلقه چرخشی ضدزنگی است. علامت‌ها با لیزر بر روی آن حک شده است و آن را برای تمرین غواصی بسیار مناسب می‌کند. استفاده از این ساعت هوشمند در نور کم نیز بسیار راحت و آسان است.

علاوه بر این، کمپانی ویتینگز از صفحه شیشه‌ای کبود رنگ با روکشی ضد بازتاب برای صفحه ساعت هوشمند استفاده کرده است. همانطور که مشخص است، بند ساعت از فولاد ضدزنگ ساخته شده است و البته، بندهای دیگری نیز وجود دارد که می‌توان از آنها به جای بند اصلی استفاده کرد.

ساعت هوشمند شرکت ویتینگز برای غواصان

از همه مهم‌تر اینکه کمپانی ویتینگز اظهار داشته است که باتری ساعت اسکن‌واچ هورایزن باید تا سی روز نیرو داشته باشد. علاوه بر این، این ساعت هوشمند هایبرید دارای قدرت ضد آب تا 10 ATM است که همین، آن را برای غواصی‌های بسیار عمیق نامناسب می‌کند. با این حال، اگر در عمق کمتر از صد متر غواصی می‌کنید، استفاده از این ساعت هوشمند مشکلی نخواهد داشت.

ساعت هوشمند شرکت ویتینگز برای غواصان

علاوه بر این، ساعت هوشمند اسکن‌واچ هورایزن را می‌توان به عنوان یک پیگیرکننده سلامت و تناسب اندام استفاده کرد. این ساعت هوشمند می‌تواند بیش از سی فعالیت را پیگیری و دنبال کند که شامل قدم زدن، دویدن، شنا کردن و دوچرخه سواری است. این ساعت هوشمند دارای جی پی اس داخلی نیست اما از گوشی هوشمند شما برای دنبال کردن فعالیت‌ها استفاده می‌کند.

این ساعت هوشمند از طریق اپلیکیشن Withings Health Mate، اطلاعات جمع‌آوری شده را به گوشی هوشمند شما ارسال می‌کند. این ساعت هوشمند در حال حاضر در کشورهای اروپایی و انگلیس عرضه شده است و قیمت آن 500 یورو است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*