ربات دستیار خانگی آمازون آسترو

آمازون آسترو ؛ به ربات دستیار خانگی آمازون سلام کنید

ربات خانگی آمازون آسترو با اهدافی بزرگ معرفی شد. Amazon Astro می‌تواند موقع چت ویدیوی دنبال شما یاید یا هنگام سفر از منزل شما محافظت کند!

آمازون از جدیدترین نوآوری سخت افزاری خود که یک ربات متحرک به نام “Astro” است رونمایی کرد. آمازون آسترو فقط ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد و از آنجا که محصولی با تولید محدود است و به صورت دعوتنامه‌ای به فروش می‌رسد.

با ربات دستیار خانگی آمازون آسترو آشنا شوید

آمازون آسترو هم‌نام یک سگ آینده‌نگر در برنامه تلویزیون Jetsons در دهه ۶۰ میلادی است. این ربات در واقع تلفیقی از رباتیک، هوش مصنوعی، نظارت خانگی و سرویس‌های ابری است. این می‌تواند بلندپروازانه‌ترین محصول خانگی باشد که آمازون تاکنون تولید کرده است. ربات Amazon Astro می‌تواند نشان دهنده شروع مرحله جدیدی از توسعه یک ربات کامل خانگی باشد که تقریباً می‌تواند از پس انجام هر کاری برآید.

ربات دستیار خانگی آمازون آسترو

شاید کمی زود است که منتظر تبدیل ایده یک ربات خانگی تمام عیار به واقعیت باشیم، ولی آنچه که مشخص است، سیر تکاملی این بخش با سرعت زیادی در حال پیش‌روی است. آمازون می‌گوید Astro می‌تواند هر چیزی که از یک ربات خانگی بخواهید را انجام دهد. آن نقشه خانه را ترسیم می‌کند، سپس از دستورات شما برای رفتن به هر اتاق پیروی می‌کند.

آمازون از یک دوربین پریسکوپی روی این ربات استفاده کرده که به ان اجازه می‌دهد میدان دید وسیعی داشته باشد. آسترو نیز در مواردی مثل بررسی خاموش بودن اجاق گاز یا خوابیدن حیوانات خانگی از این دوربین نهایت استفاده را می‌برد. این ربات همچنین قادر به تشخیص چهره است تا آیتم‌های مختلف را در تحویل اعضای خانواده بدهد. این ربات با دستیار مجازی آمازون الکسا نیز یکپارچه شده است تا ده‌ها جزئیات و اطلاعات مختلف از جمله وضعیت آب و هوا را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این می‌توانید در حالی که در یک مکالمه ویدیویی مشغول راه رفتن هستید، از آسترو بخواهید دنبال شما بیاید و چهره شما را در کادر تصویر حفظ کند.

ربات دستیار خانگی آمازون آسترو

وقتی در منزل نباشید، آمازون آسترو به نگهبان خانه شما تبد یل می‌شود و از آن محافظت می‌کند. آن می‌تواند در تمام اتاق‌های خانه بچرخد و مطمئن شود که هیچ چیز عجیبی در منزل وجود ندارد. علاوه بر همه این‌ها می‌توانید از امکانات اپلیکیشن‌های متفرقه و لوازم جانبی نیز روی این ربات استفاده کنید تا جزئیات اصلی سلامت بدن شما مانند فشار خونتان را ضبط کند.

همانطور که در بالاتر هم اشاره کردیم، Astro آغاز کننده یک مسیر انقلابی برای ساخت یک ربات خانگی کامل است. هنوز هم کارهایی وجود دارد که آسترو از پس انجام آن‌ها بر نمی‌آید. به عنوان مثال آن دست ندرد، نمی‌تواند رو پله‌ها راه برود و فاقد مهارت‌های اولیه بسیاری است. مطمئن باشید که آسترو آخرین ربات خانگی نخواهد بود که آمازون عرضه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*