کینگ مانی

عناصر شبکه کلاهبرداری کینگ مانی مرتبط با بادران دستگیر شدند

وزارت اطلاعات اعلام کرد عناصر شبکه کلاهبرداری کینگ مانی بازداشت شدند. این رمزارز جعلی با شبکه نتورک مارکتینگ بادران در ارتباط بوده است.

وزارت اطلاعات اعلام کرد عناصر شبکه کلاهبرداری کینگ مانی بازداشت شده‌اند. King Money یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان یافته کلاهبرداری در سطح کشور و در حوزه رمزارز بود که توسط سربازان گمنام امام زمان شناسایی و عناصر آن دستگیر شدند. متن اطلاعیه وزارت اطلاعات در این رابطه به شرح زیر است:

با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان، یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان یافته کلاهبرداری در سطح کشور شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت. این باند با فریب افکار عمومی و تشویق افراد به خرید و سرمایه‌گذاری در رمزارز مجعول کینگ مانی، مبالغ هنگفتی را از زیرمجموعه‌های خود کسب کرده و با ایجاد نوسانات ساختگی در قیمت رمزارز ادعایی، اقدام به خرید و فروش آن کرده است.

در این عملیات، اعضای این باند با حکم مرجع قضایی دستگیر و به دلیل تعداد زیاد مالباختگان، پرونده آنان در سیر مراحل قضایی می‌باشد. وزارت اطلاعات ضمن هشدار به سوداگران و کلاهبرداران حوزه رمزارزها، به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند به دلیل وجود مخاطرات سرمایه‌گذاری در این قبیل بازارها، توجه بیشتری نمایند.

پروژه کلاهبرداری کینگ مانی چیست؟

پروژه کینگ مانی یکی از جدیدترین طرح‌های کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال است که بیشتر کاربران آن مقیم ایران هستند. طبق تعریفی که در وبسایت رسمی King Money آمده است، این پروژه یک ارز دیجیتال است که برای انجام تراکنش‌ها در صنعت نتورک مارکتینگ توسعه یافته است. گفتنی است کینگ مانی با شبکه نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه‌ای بادران ارتباط دارد. طبق گزارش‌هایی که منتشر شده، شرکت بادران به کاربران و زیرمجموعه‌های خود پیشنهاد سرمایه‌گذاری در این پروژه رمزارز را می‌داد.

در وبسایت کینگ مانی نوشته شده که این پروژه روی بازاریابی شبکه‌ای یا نتورک مارکتینگ تمرکز دارد و بسیاری از شرکت‌های این حوزه از آن حمایت می‌کنند. همچنین در این وبسایت ادعا شده که تعداد توکن‌های این پروژه در طی چهل سال آینده به ۷۴۷ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۱۶۵ عدد می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*