کلاچ برقی اتاکو

ناگفته‌هایی درباره‌ی کلاچ برقی اتاکو که باید بدانید

شاید واژه‌ی کلاچ برقی یا کلاچ اتوماتیک به گوشتون خورده باشه اما دقیقا نمی‌دونین چی هست و یا کاربردش به چه صورته. در این مقاله با ما همراه باشین تا به سوالاتی که ممکنه براتون پیش اومده باشه پاسخ بدیم.

همونطور که می‌دونین کلاچ گیری در رانندگی جزو سخت ترین و طاقت فرساترین کارهاست خصوصا اگه توی ترافیک گیر کرده باشی یا کمردرد و پا درد داشته باشی که اون دیگه فاجعست!

همونطور که کلاچ گیری سخت و گاهی غیرقابل تحمله اما باید اینو در نظر داشت که مهم ترین قسمت رانندگی هم همین کلاچ بزرگواره! شاید خیلی وقتا رویای داشتن ماشین دنده اتومات رو داشتین ولی بخاطر قیمت‌های بالایی که این خودروها دارن نمی‌تونین برای خریدش اقدام کنین، اینجاست که می‌تونین برین سراغ کلاچ برقی اتاکو.

کلاچ برقی چجوری کار می‌کنه؟

شاید بپرسین این کلاچ برقی که میگن چیه و چطور کار می‌کنه؟ در واقع بطور خلاصه میشه گفت کلاچ برقی سیستمیه که کلاچتون رو هوشمند می‌کنه و دیگه نیازی نیست که با پا کلاچ بگیرین.

کلاچ برقی اتاکو

شرکت اتاکو با تیم مهندسی حرفه ای و متخصص و با بیش از 200 نمایندگی در سراسر کشور موفق به ثبت اختراع و تولید سیستم کلاچ برقی، ردیاب خودرو، سوییچ کارت و … شده که توی این مقاله فقط به سیستم کلاچ برقی اون می‌پردازیم. این شرکت در حال فعالیت چندین ساله در این حوزه هست و دستاوردهای موفقیت آمیزی تو این زمینه بدست آورده و بطور پویا در این زمینه فعالیت می‌کنه.

سیستم کلاچ برقی ای که این شرکت تولید کرده به این صورته که با نصب اون روی ماشینتون دیگه نیازی نیست با پای چپتون هر بار کلاچ بگیرین بلکه با دکمه کلاچ گیری که روی سردنده‌های خاص و منحصر به فرد این شرکت وجود داره می‌تونین با دستتون موقع تعویض دنده همزمان کلاچ گیری هم انجام بدین، به همین راحتی!

ویژگی استثنایی دیگه ی این محصول نیم کلاچ هوشمند هست؛ یعنی در مواقعی مثل ترافیک که نیاز به نیم کلاچ باشه این سیستم بطور هوشمند خودش نیم کلاچ می‌کنه و حتی دیگه نیاز به فشردن کلید کلاچ گیری هم نیست. یعنی توی ترافیک عملا فقط گاز و ترمز، مثل ماشینایی که گیربکسشون اتوماتیکه.

برای دونستن قیمت کلاچ برقی به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

ویژگی‌های کلاچ اتاکو

خب حالا بریم با هم ببینیم سیستم کلاچ برقی اتاکو چه ویژگی‌هایی داره.

مهم ترین ویژگی این سیستم قابلیت HAC اون هست که در سطوح شیب دار باعث میشه ماشین اصلا برگشت به عقب نداشته باشه و جالب تر اینه که وقتی ماشین از سطح شیب دار خارج میشه قابلیت HAC هم بصورت هوشمند و خودکار خاموش میشه.

ویژگی دیگه ای که این سیستم داره اینه که دزدگیر PATTERN هم روش داره و اگر دلتون بخواد می تونین دزدگیرشم فعال کنین. دزدگیرش اینجوریه که یه رمز براش تعریف می کنین که بدون اون رمز ماشینتون اصلا روشن نمیشه.

تنوع رنگ و مدل در سردنده ی اتاکو هم یکی از ویژگی‌های خوب سیستم این شرکته که با هر سلیقه ای سازگاره و شما می تونین بر اساس رنگ داشبورد توی ماشینتون سردنده سفارش بدین، پس فقط یک انتخاب ندارین و دستتون توی انتخاب رنگ باز هست.

کلاچ برقی اتاکو

راجع به کلید کلاچ گیری هم که بالا توضیح دادیم. روی سردنده یک کلید کلاچ گیری قرار داره که 2 نوع لمسی و مغناطیسی داره که عمر خیلی بالایی داره و زود خراب نمیشه و در مواقعی که نیاز به تعویض دنده دارین با کلید کلاچ گیری که روی سردنده هست کلاچ می گیرین و دنده رو کم یا زیاد می کنین.

کلاچ برقی اتاکو از پلیس راهور تائیدیه داره و جای هیچ نگرانی نیست. این شرکت گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش خیلی عالی هم برای محصولاتش در نظر گرفته تا رضایت مشتری‌ها که از مهم ترین اهدافش هست فراهم شه.

مزایای کلاچ برقی اتاکو:

  • قیمت مناسب در مقایسه با سیستم گیربکس اتوماتیک
  • کلاچ‌گیری اتوماتیک در مسیرهای پرتردد و نیم‌کلاچ در سربالایی
  • نیاز نداشتن به تغییر سیستم گیربکس و دیفرانسیل ماشین
  • فراهم کردن شرایط مناسب برای رانندگی معلولین و جانبازان
  • افزایش طول عمر و ماندگاری دیسک و صفحه کلاچ خودرو
  • پیشگیری از عوارض جسمانی رانندگان از قبیل کمردرد و زانو درد و …
  • امکان فعال و غیر فعال کردن سیستم کلاچ برقی
  • قابلیت تنظیم در موقعیت نیم کلاچ
  • عدم تغییر در شتاب اولیه خودرو
  • نصب سریع و آسان بر روی خودرو و هزینه نگهداری ناچیز
  • سردنده مغناطیسی زیبا با عمر طولانی
  • دارای بیش از 200 نمایندگی کلاچ برقی فعال در سراسر کشور
  • امکان انتقال بین ماشین‌های مختلف

کلاچ برقی اتاکو

سوالات متداول:

  1. آیا با نصب کلاچ برقی اتاکو ماشین از گارانتی خارج می شه؟

خیر- با نصب این محصول هیچ تغییر و دستکاری توی سایر قطعات ماشین ایجاد نمیشه و این سیستم ماشین رو از گارانتی خارج نمی کنه.

  1. اگر این سیستم رو روی ماشینم نصب کنم دیگه نمی تونم از کلاچ پایی استفاده کنم؟

شما هر بار که اراده کنین می تونین با زدن کلید خاموش و روشنی که روی سردنده وجود داره تغییر حالت ازکلاچ برقی به کلاچ پایی و برعکس رو انجام بدین.

  1. با نصب این محصول دیگه نیازی نیست کلاچ بگیرم و ماشینم مثل ماشین دنده اتومات میشه؟

این محصول فقط کلاچ شما رو برقی و هوشمند میکنه و به جای اینکه با پا کلاچ بگیرین دکمه ی روی سردنده رو موقع عوض کردن دنده فشار میدین، اما گیربکس ماشینتون اتومات نمیشه.

  1. آیا در سطح شیب دار ماشین کم نمیاره ؟

سیستم کلاچ برقی اتاکو مجهز به سنسور شیب یا آپشن HAC هست و در سطوح شیب دار ماشین برگشت به عقب نداره و عمل نیم کلاچ رو به صورت هوشمند انجام میده.

  1. اگر ماشینی که روش کلاچ برقی اتاکو نصب هست تصادف کنه مشکلی با راهنمایی و رانندگی و بیمه پیدا نمی کنیم؟

خیر – کلاچ برقی اتاکو دارای تائیدیه از پلیس راهورناجا هست که باعث میشه مشکلی براتون پیش نیاد.

  1. آیا بعد از نصب کلاچ اتوماتیک دیسک و صفحه ی خودرو آسیب می بینه؟

این محصول نه تنها باعث آسیب به دیسک و صفحه کلاچ شما نمیشه بلکه به عمر و ماندگاری بیشتر دیسک و صفحه کلاچ ماشینتون کمک می کنه.

  1. کجا می تونم کلاچ برقی اتاکو رو نصب کنم؟

شرکت اتاکو نمایندگی‌ها و مراکز نصب زیادی توی کل کشور داره؛ شما می تونین از طریق وب سایت رسمی اتاکو نزدیک ترین نمایندگی به خودتون رو پیدا کنین و برای نصب مراجعه کنین.

  1. آیا افراد مبتدی در رانندگی هم می تونن از این سیستم استفاده کنن؟

چرا که نه، اتفاقا این سیستم خیلی به درد اونایی می خوره که تازه کار هستن و با کلاچ گیری و تعویض دنده مشکل دارن یا براشون سخته.

نتیجه گیری

در کل سیستم کلاچ برقی اتاکو سیستم خوب و کمک کننده ای هست و رانندگی رو واقعا براتون آسون می کنه. اگر مشکل کمر درد و پا درد دارین یا اینکه شغلتون ایجاب می کنه که مدت طولانی و مسافت‌های طولانی رانندگی کنین و یا حتی تو شهرهای پر ترافیک زندگی می کنین، این سیستم خیلی به کارتون میاد.

آپشن HAC که توی سطح شیب دار به کارتون میاد یکی از جذابیت‌های طراحی این محصول شگفت انگیزه تا دیگه نگران نباشید که ماشینتون ممکنه توی شیب به عقب برگرده و جالب ترش اینه که وقتی از سطح شیب دار خارج می شین خودش بطور هوشمند این قابلیت رو غیر فعال می کنه!

استفاده از سیستم ضد سرقت PATTERN هم خیلی کارآمد هست؛ بخصوص برای ماشین‌هایی که دزدگیر ندارن یا امنیتشون پایین هست می تونه بسیار کمک کننده باشه.

دکمه‌های روی سردنده هم برای زمانی طراحی شده که خود راننده هم بتونه بدون اطلاعات فنی و یا مراجعه به نمایندگی، تنظیمات متناسب با رانندگی خودش رو در هر زمان انجام بده.

تنوع مدل و رنگ سردنده هم ویژگی جذاب دیگه ای هست که خیلی مورد استقبال مشتری‌ها قرار گرفته و انتخاب رو برای هر نوع سلیقه ای راحت تر کرده.

این محصول به خاطر گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش خوبی که داره و همینطور تائیدیه پلیس راهور، این اطمینان خاطر رو بهتون میده که با خیال جمع اقدام به خریداری و نصبش کنین.

اگر بازم سوالی توی ذهنتون هست که جوابش رو پیدا نکردین می تونین توی سایت شرکت اتاکو مطرح کنین تا در اسرع وقت پاسخ خودتون رو دریافت کنین.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.