لنوو شیائوشین پد پرو 12.6

لنوو شیائوشین پد پرو 12.6 در یک تیزر ویدیویی رخ نشان داد

کمپانی Lenovo برای معرفی تبلت 12.6 اینچی Xiaoxin Pad Pro آماده می‌شود. بد نیست با تماشای این تیزر ویدیویی، به استقبال رونمایی از لنوو شیائوشین پد پرو 12.6 برویم.

این ویدیو که در صفحه اجتماعی Lenovo Xiaoxin آپلود شده، صفحه نمایش بزرگ و حاشیه‌های باریک تبلت را نشان می‌دهد. در حاشیه صفحه نمایش، یک دوربین سلفی را هم می‌توان دید؛ اما چیزی که بیشتر جلب توجه می‌کند، پنل عقب شیائوشین پد پرو 12.6 است.

این تبلت، ساختاری فلزی و سبک با پنل عقب دو رنگ دارد. اختلاف رنگ این دو بخش، زیاد نیست؛ اما تا اندازه‌ای است که به زیبایی آن کمک کند.

یک مجموعه دوربین دوگانه با فلاش هم در پشت دستگاه دیده می‌شود. دکمه‌های تنظیم صدا تا حد امکان به دوربین‌ها نزدیک هستند. همچنین برای قرار دادن قلم دیجیتال هنگام عدم استفاده، یک دندانه در نزدیکی لبه تبلت وجود دارد.

لنوو شیائوشین پد پرو 12.6

پیش‌تر هم یک عکس توسط مدیر تولید لنوو منتشر شده بود که وجود رابط کاربری ZUI 13.0.289 و شیار کارت حافظه را در شیائوشین پد پرو 12.6 تایید می‌کرد. از دیگر مشخصات  فاش شده‌ی تبلت باید به پنل اولد 120 هرتز با وضوح 1600 در 2560 پیکسل اشاره کنیم.

همچنین گزارش‌ها از وجود تراشه اسنپدراگون 870 کوالکام، دوربین دوگانه 5+13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در کنار سنسور ToF حکایت دارند.

گفته می‌شود ظرفیت باتری دستگاه، 10200 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کند. ظاهرا خبری از شبکه 5G نیست؛ اما این تبلت، حسگر اثر انگشت جانبی و درگاه USB 3.1 تایپ C دارد.

تیزر تبلت لنوو شیائوشین پد پرو 12.6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*