لپ تاپ لنوو شیائوشین ایر ۱۴ پلاس ۲۰۲۱

لپ تاپ لنوو شیائوشین ایر ۱۴ پلاس ۲۰۲۱ با ویندوز ۱۱ معرفی شد

لپ تاپ لنوو شیائوشین ایر ۱۴ پلاس ۲۰۲۱ – Lenovo Xiaoxin Air 14 Plus 2021 در دو نسخه اینتل و ای ام دی و با سیستم عامل ویندوز ۱۱ معرفی شد.

در هفته‌ای که گذشت شاهد رونمایی از چندین لپ تاپ جدید برند لنوو بودیم. نقطه مشترک تمام این لپ تاپ‌ها، مجهز بودن آن‌ها به ویندوز ۱۱ است که آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت بوده و در حال حاضر معدود کامپیوترهایی در بازار عرضه شده است که به این سیستم عامل مجهز هستند. یکی از این محصولات لپ تاپ لنوو شیائوشین ایر ۱۴ پلاس ۲۰۲۱ است که در دو نسخه Intel و AMD با بهره‌گیری از ویندوز جدید مایکروسافت وارد بازار می‌شود.

لنوو قصد دارد Xiaoxin Air 14 Plus 2021 را در دو نسخه Core Edition و Ryzen Edition عرضه کند. همانطور که از نامشان پیداست، اولین نسخه به چیپست Intel Core i5-1155G7 با کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX450 مجهز است، در حالی که دومی با دو پردازنده مختلف AMD Ryzen 5 5600U و AMD Ryzen 7 4800U عرضه می‌شود. چه نسخه کور ادیشن و چه رایزن ادیشن، هر دو با ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه هستند و ویندوز ۱۱ به صورت پیش‌فرض روی آن‌ها نصب است.

در جلوی این لپ تاپ یک نمایشگر ۱۴ اینچی LCD با رزولوشن 2.2K، نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ و پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی sRGB حضور دارد. این نمایشگر ضد تابش خیره کننده از فناوری DC dimming نیز پشتیبانی می‌کند و گواهی TÜV Rheinland را برای انتشار کم نور آبی دریافت کرده است.

از امکانات ارتباطی لپ تاپ لنوو شیائوشین ایر ۱۴ پلاس ۲۰۲۱ می‌توان به وای فای ۶، دو درگاه USB 3.2 Type-A، دو درگاه USB Type-C و ورودی HDMI به همراه یک کارت خوان SD اشاره کرد. دیگر امکانات این لپ تاپ هم شامل یک کیبورد فول سایز با نور پس زمینه، اسپیکرهای دوگانه استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس، پشتیبانی از سیستم احراز هویت با چهره Windows Hello، یک باتری ۵۶.۵ وات ساعتی و یک شارژر پرسرعت ۶۶ وات PD اشاره کرد. لپ تاپ جدید لنوو بدنه‌ای تمام فلزی داشته که ضخامت آن ۱۵.۹ میلی‌متر و وزنش نیز ۱.۴۱ کیلوگرم است.

قیمت لپ تاپ لنوو شیائوشین ایر ۱۴ پلاس ۲۰۲۱

نسخه اینتلی این لپ تاپ با قیمت ۹۱۲ دلار عرضه می‌شود، در حالی که برای خرید نسخه AMD آن با پردازنده Ryzen 5 5600U باید ۷۴۲ دلار و Ryzen 7 4800U نیز ۸۰۴ دلار بپردازید. هفته آینده هر دو نسخه وارد بازار خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*