نسخه ۲۰۲۱ ایربادهای بی سیم جبرا

نسخه ۲۰۲۱ ایربادهای بی سیم جبرا در چند مدل معرفی شدند

نسخه ۲۰۲۱ ایربادهای بی سیم جبرا در چهار مدل Elite 7 Pro، Elite 7 Active، Elite 3، Elite 2 با لغو نویز فعال و عمر باتری طولانی معرفی شدند.

جبرا، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم جانبی صوتی در جهان از جدیدترین ایربادهای بی سیم خود برای بازار هند رونمایی کرد. نسخه ۲۰۲۱ ایربادهای بی سیم جبرا که همگی از خانواده Jabra Elite هستند، شامل مدل‌های جبرا الایت ۲، الایت ۳، الایت ۷ اکتیو و الایت ۷ پرو هستند. همه‌ی این مدل‌ها از طراحی دنباله رو فلسفه طراحی همیشگی جبرا هستند و همچنین به فناوری MultiSensor جبرا، لغو نویز فعال تنظیم شونده (ANC) و یک باتری توانمند با شارژدهی بسیار مناسب مجهز شد‌ه‌اند.

نسخه ۲۰۲۱ ایربادهای بی سیم جبرا

نسخه ۲۰۲۱ ایربادهای بی سیم جبرا

ایرباد Jabra Elite 2 ارزان‌ترین مدل در این این مدل‌های جدید است که به درایورهای ۶ میلی‌متری مجهز است، اکولایزر سفارشی را ارائه می‌کند  و از دو میکروفون برای مکالمات استفاده خواهد کرد. این ایرباد به فناوری Qualcomm aptX هم مجهز است، از دستیار مجازی آمازون الکسا استفاده می‌کند و عمر باتری هر یک از گوشی‌های آن با هر بار شارژ‌ ۷ ساعت هستند که به لطف یک کیس شارژ می‌تواند تا ۲۱ ساعت نیز افزایش پیدا کند.

نسخه ۲۰۲۱ ایربادهای بی سیم جبرا

ایرباد Jabra Elite 3 هم از درایورهای ۶ میلی‌متری برای خروجی صوتی استاندارد استفاده می‌کند. این ایرباد بی سیم از فناوری صوتی Qualcomm aptX پشتیبانی می‌کند و از ۴ میکروفون برخوردار است. عمر باتری هر یک از گوشی‌های این هدفون وایرلس ۷ ساعت است، در حالی که با یک کیس شارژ، شارژ‌دهی آن به ۲۸ ساعت می‌رسد.

محصول بعدی، ایرباد Elite 7 Active است که به فناوری ShakeGrip جبرا، چهار میکروفون برای تجربه صوتی عالی و فناوری لغو نویز فعال تنظیم شونده مجهز است. این ایرباد بی سیم از فناوری MultiSensor ساخت خود سازنده نیز بهره می‌برد که توسط یک الگوریتم پیچیده با چهار میکروفون و یک سنسور استخوانی هدایت می‌شود. مدل Elite 7 Pro طراحی نسبتاً کوچک‌تری (۱۶ درصد) دارد. این ایرباد نیز به لغو نویز فعال تنظیم شونده مجهز است که به کاربر اجازه می‌دهد صدا را متناسب با محیطی که در آن حضور دارد تنظیم کند. شخصی‌سازی صدا نیز با فناوری Jabra MySound در این ایرباد ممکن می‌شود. عمر باتری هر دو این دستگاه‌ها تا ۳۰ ساعت با کیس شارژ است، گرچه در صورت فعال بودن ANC عمر باتری هر گوشی ۸ ساعت خواهد بود.

قیمت الایت ۲ حدود ۸۲ دلار و الایت ۳ هم حدود ۹۵ دلار است. در حالی که دو مدل الایت ۷ اکتیو و الایت ۷ پرو به عنوان دو محصول بالارده، با قیمت ۲۱۷ و ۲۵۸ دلاری عرضه می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*