بازی های رایگان ایکس باکس لایو

بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد ماه اکتبر 2021 مشخص شدند

بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد برای ماه اکتبر 2021 مشخص شدند و می‌توانید 4 بازی جذاب را به صورت رایگان تجربه کنید.

شرکت مایکروسافت فهرست بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد برای ماه اکتبر 2021  را اعلام کرد که در ادامه می‌توانید از آن‌ها آگاه شوید.

برای این ماه، مایکروسافت چهار بازی آئرو (Aaero)، هاور (Hover)، کسلوانیا (Harmony of Despair) و رزیدنت ایول کد: ورونیکا ایکس (Resident Evil Code: Veronica X) را انتخاب کرده است؛ دو عنوان از دوران کنسول ایکس باکس 360 و دو عنوان از کنسول ایکس باکس وان.

مشترکان سرویس ایکس باکس لایو گلد این بازی‌ها را به صورت رایگان دریافت می‌کنند اما اگر اشتراک سرویس گیم پس التیمیت (Game Pass Ultimate) را دارید، باز هم می‌توانید به این بازی‌ها دسترسی داشته باشید (زیرا گلد بخشی از سرویس التیمیت هم هست).

«آئرو» یک بازی ریل شوتر اکشن است که شما را در محیط‌های سورئال قرار داده و باید با غول آخر‌های سرسختی به مبارزه بپردازید. در این بازیِ موسیقی محور، آهنگ‌های تعدادی از خوانندگان و گروه‌های مطرح نیز استفاده شده است. این بازی از تاریخ 1 الی 31 اکتبر (9 مهر الی 9 آبان) رایگان خواهد بود.

بازی های رایگان ایکس باکس لایو

«هاور» هم از بازی‌های ایکس باکس وان است که شما را در یک جهان بازِ سه بعدی قرار می‌دهد. شما به یک گروه شورشگر به نام «گیمرها» می‌پیوندید و باید با قانون مبارزه کنید! این بازی از 16 اکتبر الی 15 نوامبر (24 مهر الی 24 آبان) رایگان است.

«کسلوانیا: هارمونی آو دیس‌پِر»، یک بازی ساید اسکرولر است که برای ایکس باکس 360 منتشر شده بود و باید آن را با کمک قابلیت پشتیبانی از عناوین نسل قبل (Backwards Compatibility) اجرا کنید. در این نسخه نیز با دراکولا به مبارزه خواهید پرداخت؛ در ضمن بازی از قابلیت کو-آپ شش نفره نیز بهره می‌برد. این نسخه‌ی کسلوانیا از 1 الی 15 اکتبر (9 الی 23 مهر) رایگان است.

و در نهایت «رزیدنت ایول کد: ورونیکا ایکس» را داریم که از آثار کلاسیک و محبوب شرکت کپکام به حساب می‌آید. در این بازی باید به «کلیر ردفیلد» کمک کنید تا برادرش «کریس» را پیدا کند؛ او در اروپا ناپدید شده است. ورونیکا ایکس از تاریخ 16 الی 31 اکتبر (24 مهر 9 آبان) رایگان خواهد بود.

شما هنوز یک الی دو روز دیگر برای دریافت بازی‌های ماه سپتامبر فرصت دارید. علاوه‌ بر این، اگر می‌خواهید اشتراک ایکس باکس لاو گلد یا گیم پس التیمیت را تهیه کنید، شاید حالا بهترین زمان ممکن باشد. مایکروسافت یک تخفیف ویژه برای گیم پس التمیت در نظر گرفته که به‌واسطه‌ی آن می‌توانید اشتراک سه‌ ماهه‌ی این سرویس را تنها با 1 دلار خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*