تبلت موتورولا موتو تب جی ۲۰

تبلت موتورولا موتو تب جی ۲۰ با اندروید ۱۱ خام و قیمت اقتصادی معرفی شد

تبلت موتورولا موتو تب جی ۲۰ – Motorola Moto Tab G20 با بدنه فلزی، اندروید ۱۱ خام، اسپیکر دالبی اتموس و قیمت اقتصادی زیر ۱۵۰ دلاری معرفی شد.

کمپانی موتورولا ساعاتی پیش از یک تبلت میان‌رده و اقتصادی جدید به نام موتورولا موتو تب جی ۲۰ در هند رونمایی کرد. این تبلت برند لنوو از یک نمایشگر ۸ اینچی IPS، یک باتری بزرگ و نسخه هام سیستم عامل اندروید برخوردار است. در ادامه به بررسی هرآنچه باید از این تبلت تازه معرفی بدانید خواهیم پرداخت.

تبلت موتورولا موتو تب جی ۲۰

تبلت Moto Tab G20 به یک پنل ۸ اینچی از نوع IPS LCD مجهز است که رزولوشن +HD برابر با ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل را ارائه می‌کند. این نمایشگر آمیخته با فناوری TDDI است که جزئیات و تصویر واضح را تضمین می‌کند. در قلب تپنده این تبلت از پردازنده Helio P22T شرکت مدیاتک استفاده شده است که ۳ گیگابایت رم و ۳۲گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می‌کند. البته اگر این فضا برای شما کم است، می‌توانید از یک کارت حافظه میکرو اس دی برای افزایش آن استفاده کنید.

تبلت موتورولا موتو تب جی ۲۰

اما نکته جذابی که در خصوص بخش نرم افزاری این تبلت چینی تازه معرفی شده وجود دارد، تجهیز آن به نسخه خام اندروید ۱۱ است. موتورولا به لطف همکاری نزدیکی که با شرکت گوگل دارد، نسخه خام بدون دستکاری اندروید را روی این تبلت اجرا کرده است. این تبلت همچنین به قابلیت Google Kids Space نیز مجهز است که یک صفحه هوم ویژه کودکان با محتوای از پیش نصب شده مناسب کودک و همچنین ابزارهای نظارتی والدین را شامل می‌شود.

این تبلت از یک باتری ۵،۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که به گفته سازنده برای یک روز کامل شارژدهی مناسب است. یک جفت اسپیکر با پشتیبانی از صدای دالبی اتموس نیز روی این تبلت قرار گرفته است که تجربه صوتی دل‌پذیری را فراهم می‌کند. علاوه بر این باید به حضور یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی بدون فلاش اشاره کرد.

تبلت موتورولا موتو تب جی ۲۰ در بخش ارتباطی علاوه بر وای فای و بلوتوث، یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB-C را برای شارژ‌ ارائه می‌کند. سازنده علی‌رغم قیمت پایین این تبلت، بدنه آن را با آلومینیوم باکیفیت طراحی کرده است. موتورولا قصد دارد تبلت G20 را با قیمت ۱۴۸ دلاری و در یک رنگ خاکستری (Platinum Grey) وارد بازار هند کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*