گوشی موتورولا اج اس پرو

گوشی موتورولا اج اس پرو با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ رونمایی شد

گوشی موتورولا اج اس پرو – Motorola Edge S Pro با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰، دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت زیر ۵۰۰ دلاری معرفی شد.

موتورولا یک گوشی هوشمند جدید را در چین رونمایی کرد. این گوشی که موتورولا اج اس پرو نام دارد، به یک لنز دوربین پریسکوپی و چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز است، اما همانطور که انتظار می‌رفت این گوشی در واقع همان مدل اج ۲۰ پرو است که اکنون شاهد رونمایی از آن با نام دیگری هستیم.

گوشی موتورولا اج اس پرو

روی قاب جلویی گوشی موتورولا Edge S Pro یک نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس حضور دارد که توانایی نمایش ۱ میلیارد رنگ را دارد و یک لایه گوریلا گلس ۵ از آن محافظت می‌کند. دوربین اصلی این گوشی که گفته می‌شد «بیشتر از ۱۰۰ مگاپیکسل» است، یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی با فناوری ادغام پیکسل ۹ در ۱ و دیافراگم f/1.9 است. دو دوربین دیگر این گوشی را یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپکیتال ۵ برابری و یک دوربین فوق گسترده ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه ۱۱۹ درجه‌ای شامل می‌شوند.

گوشی موتورولا اج اس پرو

نسخه جهانی این گوشی که موتورولا اج ۲۰ پرو نام داشت با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه چینی عرضه شد. اما حالا نسخه چینی آن در نسخه‌های مختلفی عرضه می‌شوند که به ظرفیت رم و حافظه داخلی آن‌ها به ترتیب ۱۲۸/۶ گیگابایت، ۱۲۸/۸ گیگابایت، ۲۵۶/۸ گیگابایت و ۲۵۶/۱۲ گیگابایت است. قیمت این گوشی نیز چیزی بین ۳۷۰ تا ۵۱۰ دلار، بسته به مدل انتخابی کاربر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*