گوشی Black Shark 4 Pro

بهترین گوشی‌های جولای 2021 ؛ گوشی Black Shark 4 Pro در صدر

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گوشی Black Shark 4 Pro توانسته یکبار دیگر در صدر بهترین گوشی هوشمند از لحاظ کیفیت اجرا یا بنچمارک قرار بگیرد.

برنامه مخصوص بنچمارک گیری AnTuTu دست به انتشار جدیدترین گزارش خود برای تعیین بهترین گوشی ماه جولای 2021 از لحاظ عملکرد اجرایی زده است. جدیدترین محصول گیمینگ ساخته شده توسط شرکت شیائومی که گوشی Black Shark 4 Pro نام دارد، موفق شده تا یک بار دیگر به مقام اول دست پیدا کند و این جایگاه را از گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 6 پس بگیرد.

گوشی Black Shark 4 Pro موفق به کسب میانگین امتیاز 854,439 شده است تا جایگاه اول را بدست بیاورد. این امتیاز نشان از عملکرد بی نظیر این گوشی پرچمدار دارد که به لطف تراشه Snapdragon 888 پردازش می‌شود و از حافظه ذخیره سازی پیشرفته از نوع SSD به همراه UFS 3.1 استفاده می‌کند.

گوشی رد مجیک 6 که مخصوص بازی است هم با اختلافی کم و امتیاز 831,163 در جایگاه دوم قرار گرفته است. یکی از نکات قابل توجه در مورد رد مجیک 6 این است که یک فن سرمایشی بسیار کوچک درون دستگاه تعبیه شده تا تراشه Snapdragon 888 به حداکثر کارایی خود دست پیدا کند.

در تصویر زیر می‌توانید نمودار مقایسه گوشی‌های بالا رده را مشاهده کنید.

گوشی Black Shark 4

باید اشاره کنیم که بقیه گوشی‌هایی که در این مقایسه به جایگاه‌های بالا رسیده‌اند، همگی به اسنپ دراگون 888 مجهز شده‌اند که نشان از قدرت بی بدیل این پردازنده دارد. گوشی‌های ذکر شده شامل وان پلاس 9 پرو، OPPO Find X3 Pro، ریلم جی تی، وان پلاس 9، Vivo X60 Pro، شیائومی Mi 11 اولترا، Meizu 18 و iQOO 7 می‌شوند که در 10 جایگاه اول جا خوش کرده‌اند.

در بین گوشی‌های میان رده، گوشی شیائومی می 11 لایت که تحت اسنپ دراگون 780G ساخته شده، بالاترین جایگاه را با 531,960 امتیاز به خود اختصاص داده است. جایگاه دوم و سوم هم به سری گوشی‌های Honnor 50 اختصاص یافته است. بقیه گوشی‌های برتر میان رده در تصویر پایین قابل مشاهده هستند.

گوشی Black Shark 4

در نهایت باید اشاره کنیم که این آمار و ارقام مربوط به 1 الی 31 جولای 2021 میلادی می‌شود و امتیاز های ثبت شده برای هر مدل به صورت میانگین ثبت شده‌اند و الزاما بالاترین امتیاز عملکردی هر گوشی در نظر گرفته نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*