گوشی پوکو سی ۳۱ - POCO C31

گوشی پوکو سی ۳۱ با باتری غول‌پیکر و قیمت شگفت انگیز معرفی شد

گوشی موبایل پوکو سی ۳۱ – POCO C31 با مشخصات فنی مناسب شامل یک پردازنده مدرن، باتری غول پیکر با شارژدهی ۲ روزه و قیمت زیر ۱۳۰ دلاری معرفی شد.

پوکو سال گذشته از یک گوشی به نام Poco C1 رونمایی کرد که فقط ۲.۵ میلیون نسخه از آن در هند به فروش رفت. امروز پوکو از نسل جدید این گوشی هوشمند موفق به نام پوکو سی ۳۱ رونمایی کرده است.

گوشی پوکو سی ۳۱ – POCO C31

پوکو C31 از چیپست هلیو G35 کمپانی مدیاتک قدرت می‌گیرد که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می‌کنند. یک اسلات کارت حافظه میکرو اس دی روی این گوشی نیز به شما اجازه ارتقا فضای ذخیره‌سازی تا ۵۱۲ گیگابایت را می‌دهد. گوشی Poco C31 به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود و سازنده بدون در نظر گرفتن قیمت بسیار پایین گوشی خود، رابط کاربری بدون تبلیغاتی را در این دیوایس ارائه می‌کند.

گوشی پوکو سی ۳۱ - POCO C31

گوشی پوکو سی ۳۱ به یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی +HD با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و گواهی TUV Rheinland برای انتشار نور کم آبی مجهز است. یک ناچ نسبتاً کوچک نیز در بالای نمایشگر آن برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

به قاب پشتی این گوشی می‌رویم، جایی که سازنده از پلی‌کربنات با طراحی دو الگویی استفاده کرده و ماژول دوربین سه‌گانه آن از سه سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق میزبانی می‌کند. در زیر این ماژول کوچک دوربین لوگو Poco دیده می‌شود، در حالی که کمی آن طرف‌تر هم یک حسگر اثر انگشت دیده می‌شود. شرکت چینی پوکو قاب این گوشی را با پوشش نانو P2i طراحی کرده و در پورت‌های شارژ و سیم کارت آن نیز از پلاستیک مخصوصی استفاده شده تا در برابر ورود رطوبت، گرد و غبار و پاشش آب مقاوم باشند.

اما نکته مهمی که در خصوص این گوشی ارزان قیمت وجود دارد، حضور یک باتری بزرگ ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب آن است که به راحتی می‌تواند از پس ۱۰۰۰ چرخه شارژ برآید و با هر بار شارژ کامل به ادعای سازنده تا ۲ روز شارژدهی داشته باشد.

قیمت گوشی پوکو C31

گوشی جدید پوکو سی ۳۱ در دو رنگ آبی (Royal Blue) و خاکستری (Shadow Grey) و دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه اول به ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه مجهز است و برچسب قیمتی ۱۱۵ دلاری روی آن خورده است. دومین نسخه نیز با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه، فقط ۱۳۰ دلار قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی بنجل چینی 😂