تجهیزات جانبی گیمینگ ایسوس

تجهیزات جانبی گیمینگ ایسوس سری Moonlight White معرفی شدند

تجهیزات جانبی گیمینگ ایسوس سری Moonlight White شامل کیبورد گیمینگ، هدست گیمینگ و ماوس گیمینگ معرفی شدند. این تجهیزات جدید نسبت به سایر محصولات ایسوس از ظاهر متفاوتی بهره می‌برند.

ایسوس که به عنوان برند نخست گیمینگ در جهان شناخته می‌شود به تازگی از سری جدید تجهیزات جانبی گیمینگ خود با نام Moonlight پرده برداشت که نسبت به سایر محصولات ایسوس از ظاهری متفاوت و جذاب بهره می‌برند. طراحان ایسوس برای این سری از تجهیزات گیمینگ رنگ مونوکروم را در نظر گرفته‌اند که تجربه‌ای خاص و جدید را برای گیمرها به همراه خواهد داشت. از تجهیزات جانبی گیمینگ ایسوس سری Moonlight White می‌توان به هدست گیمینگ ROG STRIX Go Core و ROG Cetra II Core، موس گیمینگ ROG STRIX Impact II و کیبورد گیمینگ ROG STRIX Scope NX TKL با برخورداری از 80 درصد کلیدهای اصلی اشاره کرد که در ادامه با ویژگی‌های این محصولات آشنا خواهیم شد.

معرفی تجهیزات جانبی گیمینگ ایسوس سری Moonlight White

کیبورد گیمینگ ROG Strix Scope NX TKL Moonlight White

کیبورد گیمینگ ROG STRIX Scope NX TKL Moonlight White برای گیمرهای سبک FPS یک ابزار بسیار مناسب خواهد بود؛ چراکه این کیبورد از 80 درصد از کلیدهای اصلی بهره می‌برد و همچنین به دلیل حذف کلیدهای Numpad اکنون فاصله میان دو دست کاهش پیدا کرده و میزان دقت گیمرها افزایش یافته است. طراحان برای این کیبورد کلید Ctrl عریض‌تری را در نظر گرفته‌اند تا گیمر بتواند آسان‌تر از قبل به این کلید مهم دسترسی پیدا کند.

تجهیزات جانبی گیمینگ ایسوس

طراحان در ساخت این کیبورد گیمینگ از یک رنگ و طرح مینیمالیستی استفاده کردند. ضمن اینکه این کیبورد از نورپردازی Aura RGB نیز بهره می‌برد. برای کلیدهای این کیبورد نیز از سوییچ‌های جدید و اختصاصی سری NX ایسوس استفاده شده که نسبت به سوییچ‌های مکانیکال رایج از دقت و سرعت عمل بیشتری سود می‌برند.

ماوس ROG Strix Impact II Moonlight White

تجهیزات جانبی گیمینگ ایسوس

آن دسته از گیمرهایی که به دنبال یک ماوس سبک، دقیق، سریع و البته جمع‌وجور هستند می‌توانند به سراغ ماوس گیمینگ ROG Strix Impact II Moonlight White بروند. امکان استفاده از این ماوس با هر دو دست چپ و راست وجود دارد. ضمن اینکه این ماوس با حساسیت 6200DPI یک گزینه ایده‌آل برای تیراندازی‌های بسیار دقیق محسوب می‌شود.

تجهیزات جانبی گیمینگ ایسوس

گیمرها با نرم افزار Armory Create می‌توانند حساسیت این ماوس را تنظیم کنند؛ اما اگر در زمان بازی برای تنظیم حساسیت امکان اجرای این نرم افزار برایتان فراهم نیست، با کلیک DPI می‌توان حساسیت ماوس را در چهار میزان متفاوت تنظیم کرد. طراحان این چهار نوع حساسیت ماوس را برای کلیه سبک‌های مختلف بازی در نظر گرفته‌اند.

تجهیزات جانبی گیمینگ ایسوس

ایسوس برای طراحی این ماوس با گیمرهای حرفه‌ای نیز همکاری کرده است. این ماوس گیمینگ با وزن فقط 79 گرمی خود از دقت 400 الی 6200 DPI با سرعت 220 اینچ بر ثانیه بهره می‌برد. با چنین سرعتی گیمرها می‌توانند حداکثر دقیق‌ترین شلیک‌ها و انتخاب‌های سریع را تجربه کنند. از سایر ویژگی‌های این ماوس گیمینگ می‌توان به پنج کلیک قابل برنامه‌ریزی و پولینگ ریت 1000 هرتز اشاره کرد.

هدست گیمینگ ROG Strix Go Core Moonlight White

تجهیزات جانبی گیمینگ ایسوس

هدست گیمینگ ROG Strix Go Core Moonlight White از یک رابط 3.5 میلی‌متری برای ورودی صدا بهره می‌برد که با بسیاری از پلتفرم‌های بازی امروزی نظیر کامپیوترهای شخصی، مک، موبایل، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و همچنین نینتندو سوییچ نیز سازگاری دارد. همچنین این هدست از مگنت درایورهای 40 میلی‌متری با کیفیت سری ASUS Essence بهره می‌برد که باعث خواهد شد صدا با تمام جزئیات به گوش کاربر برسد.

تجهیزات جانبی گیمینگ ایسوس

صدای نهایی این هدست گیمینگ با چمبرهای Airtight نسبت به سایر هدست‌های گیمینگ رایج در بازار بسیار شفاف‌تر و واضح‌تر خواهد بود. این هدست گیمینگ وزن کمی داشته و از انعطاف بسیار مناسبی نیز بهره می‌برد تا کاربران در زمان استفاده از راحتی کاملی برخوردار شوند. همچنین مکانیزم چرخش و بسته شدن بسیار مناسب آن باعث خواهد شد تا بتوان آن را به آسانی در کیف قرار داده و با خود حمل کرد.

هدست گیمینگ ROG Cetra II Core Moonlight White

تجهیزات جانبی گیمینگ ایسوس

این هدست با هدست‌های گیمینگ رایج در بازار کمی متفاوت به نظر می‌رسد، اما گیمرهای بسیار حرفه‌ای دنیا مدتی است که از هدست‌های این چنینی موسوم به داخل گوش استفاده می‌کنند. این هدست‌های گیمینگ به دلیل اینکه به گوش کاربر بسیار نزدیک هستند، بهتر از سایر هدست‌های می‌توانند صدایی دقیق از محیط بازی را به گوش کاربر منتقل کنند. همچنین این هدست‌ها برای گوش دادن به موسیقی نیز گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شوند.

تجهیزات جانبی گیمینگ ایسوس

ایسوس برای این هدست گیمینگ از درایورهای با کیفیت ASUS Essence استفاده کرده که از لاستیک سیلیکونی مایع (LSR) بهره می‌برند و کاربر قادر است صدای بسیار باکیفیتی را گوش دهد. این هدست گیمینگ ایسوس همانند مدل قبلی با سایر پلتفرم‌های گیمینگ امروزی نیز سازگاری کامل داشته و به کمک کانکتورهای 90 درجه‌ای کابل هدفون را از گوش دورتر نگه خواهد داشت تا در زمان بازی کردن برای کاربران راحتی بیشتر فراهم شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*