آی او اس ۱۵.۱

با انتشار زودهنگام آی او اس ۱۵.۱ ، باگ های بیشتری از iOS 15 کشف شد

شمارش باگ‌های iOS 15 از دست ما خارج شده است. به همین خاطر است که اپل سخت تلاش می‌کند نسخه پایدار آی او اس ۱۵.۱ را خیلی زود عرضه کند.

همه چیز با iOS 15 آنطور که باید پیش نمی‌رود و باگ‌های اولیه زیادی که این سیستم عامل دارد باعث دل آزرده کردن کاربران زیادی شده است. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این آپدیت، باز نشدن قفل صفحه آیفون با استفاده از اپل واچ هنگام زدن ماسک به صورت است. در برخی موارد کاربران حتی به مرحله وارد کردن قفل هم نرسیده‌اند.

بیشتر بخوانید:

اولین باگ آی او اس ۱۵ دو روز بعد از انتشار رسمی ظاهر شد!

از دیگر ایرادهایی که کاربران مختلفی با آن‌ها مواجه شده‌اند می‌توان به منظره‌یاب نه چندان کارآمد در اپلیکیشن دوربین، ناتوانی در بیدار کردن آیفون از خواب با لمس انگشت، پاسخ‌پذیر نبودن نمایشگر بعد از باز کردن قفل (سوایپ صفحه به بالا بعد از تشخیص چهره موفقیت آمیز عملی نیست) و کرش شدن اپلیکیشن Mail اشاره کرد.

اپل متوجه این ایراد‌ها شده و حتی مشکل باز نشدن قفل صفحه آیفون با اپل واچ را هم در دومین نسخه آزمایشی آی او اس ۱۵.۱ برطرف کرده است. آنطور که شنیده می‌شود نسخه پایدار iOS 15.1 به زودی عرضه خواهد شد. اپل ورود به iOS 15 برای گوشی‌های سری آیفون ۱۳ را متوقف کرده است و این یعنی هیچ راهی برای بازگشت به عقب یا ریستور کردن آیفون هم وجود ندارد. این کار طولانی مدت نخواهد بود و به همین خاطر است که همه چیز آماده عرضه نسخه نهایی iOS 15.1 شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دو روزه که ابدیت کردم و نسخه۱۵.۱ نصب کردم
    تو هیچ مرور گری‌نمیتونم فیلم باز کنم هیچ ویدویی تصویر نداره فقط صداش پخش میشه
    اگه کسی میتونه راهنمایی کنه ممنون میشم