آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی ای ۰۲ سامسونگ

آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی ای ۰۲ سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی ای ۰۲ سامسونگ منتشر شد. این به‌روزرسانی با رابط کاربری One UI 3.1، پچ امنیتی سپتامبر ۲۰۲۱ و تمام امکانات جدید اندروید همراه است.

سرانجام گوشی گلکسی ‌A02 سامسونگ هم موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۱ گوگل شد. در حال حاضر کاربران روسیه‌ای دریافت این به‌روزرسانی را گزارش داده‌اند، اما قطعاً طی روزها و هفته‌های آینده کاربران دیگر نقاط جهان هم می‌توانند آن را دریافت کنند. آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی ای ۰۲ سامسونگ با پچ امنیتی ماه سپتامبر ۲۰۲۱ نیز همراه است که می‌تواند ۵۰ آسیب‌پذیری مرتبط با حریم خصوصی و امنیت کاربران را برطرف کند.

جزئیات آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی A02

سامسونگ این آپدیت جدید را با نسخه فریمور A022GDXU2BUI3 برای گوشی‌های Galaxy A02 خود منتشر کرده است. این آپدیت، اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری سفارشی One UI 3.1 را به گوشی شما اضافه می‌کند. این آپدیت شامل ویژگی‌های جدیدی مثل مجوزهای یکبار مصرف، حباب‌های چت، لغو خودکار مجوزها، کمی رابط کاربری بهتر، ویجت‌های بیشتر در صفحه قفل، اپلیکیشن‌های پیش‌فرض بهتر و بخش Device Care بازطراحی شده می‌شود.

اگر از کاربران گوشی گلکسی ای ۰۲ در روسیه هستید، احتمالاً نوتیفیکیشن دریافت این به‌روزرسانی را مشاهده کرده‌اید. شما همچنین می‌توانید به صفحه تنظیمات گوشی خود و بخش Software update بروید و روی دکمه Download and install کلیک کنید.

سامسونگ اوایل سال ۲۰۲۱ از گوشی گلکسی A02 خود با اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2 رونمایی کرد. این دیوایس به جز اندروید ۱۱، سال آینده می‌تواند آپدیت اندروید ۱۲ گوگل را هم دریافت کند که آخرین به‌روزرسانی بزرگ دریافتی آن هم خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*