نتایج جستجوی بهتر گوگل با تکنولوژی جدید MUM

نتایج جستجوی گوگل به زودی بهبود خواهد یافت

به زودی نتایج جستجوی گوگل با استفاده از تکنولوژی جدید MUM بهتر خواهند شد تا کاربران بتوانند آسوده‌تر به دنبال مباحثی که می‌خواهند بگردند.

گوگل با استفاده از تکنولوژی جدید MUM به معنای مدل متحد چند وظیفه‌ای بهتر خواهد توانست تا به پرس و جوهای پیچیده پاسخ دهد. همین نیز سبب خواهد شد تا نتایج جستجو برای کاربران بهتر نمایش داده شود.

به عنوان مثال، شما به کوهستان آدامز صعود کردید و حالا قصد دارید تا به کوهستان فوجی بروید و می‌خواهید بدانید تا چه آماده‌سازی متفاوتی برای این کار باید انجام بدهید.

طبق گفته‌های گوگل، برای نتایج بهتر برای این پرسش، شما باید قبل از آن چندین جستجو انجام دهید. به عنوان مثال جستجوهایی در مورد ارتفاع هر کوهستان، میانگین دما در پاییز، سختی‌های مسیرهای کوهنوردی، امکانات لازم و غیره باید صورت گیرد. پس از چندین جستجو، شما در نهایت قادر خواهید بود تا پاسخ درست برای پرسش خود را به دست بیاورید.

گوگل از مدل MUM برای آسان‌تر و شهودی‌تر کردن جستجو استفاده خواهد کرد

مدل MUM متوجه خواهد شد که شما در حال مقایسه دو کوهستان هستید و بنابراین، متوجه خواهد شد که چه اطلاعات مرتبطی را برای شما به نمایش بگذارد. مثال دیگر از این مدل به این صورت است.

مدل MUM گوگل برای جستجوی بهتر

شما در حال استفاده از گوگل لنز هستید و تصویر پیراهنی را مشاهده می‌کنید و از گوگل می‌خواهید تا تصاویر مشابه با الگوی این پیراهن را برای شما پیدا کند اما این الگو بر روی یک جفت جوراب باشد. این ممکن است برای تایپ کردن و جستجو کردن بسیار دشوار به نظر برسد.

بنابر اظهارات گوگل، با ترکیب کردن تصاویر و متن در داخل یک پرس و جو یا کوئری، جستجو به صورت بصری راحت‌تر می‌شود و سوالات شما به روش‌های طبیعی‌تری بیان خواهد شد.

مثالی دیگر این است که شما قصد دارید تا بخشی از دوچرخه خود را تعمیر کنید و نام آن قطعه را نمی‌دانید. به سرعت تصویری از آن را می‌گیرید و عبارت “چگونه تعمیر کنم” را تایپ کرده تا نتایج مربوط به تعمیر این قطعه دوچرخه برای شما به نمایش در بیاید. گوگل اظهار داشته که ویژگی‌های جدید مرتبط با مدل MUM در ماه‌های آینده عرضه خواهد شد.

بنابر اظهارات گوگل، یک جستجوی پیچیده همانند این، نیازمند هشت جستجوی متفاوت است تا شما به جواب‌های مناسب خود دست پیدا کنید. اما مدل MUM، زبان‌ها را مطابق با گوگل تولید و درک می‌کند. این مدل قادر خواهد بود تا در یک زمان چندین وظیفه را انجام بدهد و می‌تواند با هفتاد و پنج زبان کار کند. این مدل قادر به درک اطلاعات در تصاویر و متن خواهد بود. مدل MUM به جستجوی گوگل کمک خواهد کرد تا جستجو برای کوئری‌ها شهودی‌تر و طبیعی‌تر باشد.

مدل MUM به پیدا کردن صفحات وب بیشتر توسط کاربران کمک می‌کند

گوگل می‌گوید که با استفاده از مدل MUM، کاربران می‌توانند در مسیر درستی برای جستجوی خود قرار بگیرند و همچنین این مدل به کاربران، ایده‌هایی در مورد جستجو می‌دهد که ممکن است قبلا به ذهن آنها خطور نکرده باشد. این موضوع سبب می‌شود تا نتایج جستجویی برای کاربران به نمایش گذاشته شود که حتی بیشتر به آنها کمک می‌کند.

مدل MUM گوگل برای جستجوی بهتر

گوگل سرچ با استفاده از مدل MUM قادر خواهد بود تا ویدیوهای بهتری مرتبط با مطلب جستجو شده برای کاربران به نمایش در بیاورد. با این مدل، گوگل، ویدیوهای مرتبطی که حتی به طور مستقیم در آن به مطلب مورد جستجو اشاره نشده باشد، را نیز برای کاربران به نمایش در خواهد آورد. این کار به لطف درک پیشرفته این مدل نسبت به اطلاعات درون ویدیو خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*