برنامه پینت ویندوز 11

برنامه پینت ویندوز 11 با یک قابلیت جدید و ضروری برای کاربران اینسایدر منتشر شد

برنامه پینت ویندوز 11 برای کاربران اینسایدر منتشر شد. مایکروسافت می‌خواهد با بازطراحی و افزودن یک ویژگی جدید و ضروری دل کاربران را به دست آورد. این برنامه سال‌ها بدون تغییر مانده بود.

مایکروسافت با عرضه ویندوز 11 از لحاظ بصری جان تازه‌ای به سیستم عامل خود داد؛ اما تغییرات ردموندی‌ها به اینجا خلاصه نمی‌شوند و آنها یکی پس از دیگری در حال به‌روزرسانی برنامه‌های سیستمی Windows 11 برای همگام کردن آنها با زبان طراحی کلی سیستم عامل هستند و حالا نوبت به برنامه پینت (Paint) رسیده که تغییرات ویندوز 11 را در آغوش بگیرد.

برنامه پینت ویندوز 11

پینت از یک دهه پیش به این طرف تغییر مهمی را به خود ندیده بود تا اینکه بالاخره مایکروسافت تصمیم گرفت نسخه جدید این برنامه را با اضافه شدن یک ویژگی مهم به ویندوز 11 بیاورد.

برنامه پینت ویندوز 11

مایکروسافت در توضیح این ویژگی جدید گفت که کاربران از یک ابزار اضافه کردن متن جدید بهره‌مند خواهند شد و جزئیات زیادی را درباره آن ارائه نداد. خوشبختانه تصویر نهایی تمیز‌تر به نظر می‌رسد و با کیفیت بالاتری می‌توان متن را به آن افزود. برای سال‌ها ابزار افزودن متن برنامه پینت آنقدر ضعیف قلمداد می‌شد که کاربران به طور کلی از آن را نادیده می‌گرفتند.

به طور کلی طراحی برنامه Paint ویندوز 11 نسبت به گذشته بهبود یافته است. حالا بخش‌های انتخاب رنگ مربعی با تغییر شکل گرد شده‌اند و آیکون‌ها هم برای همگام شدن با طراحی کلی ویندوز 11 تغییر کرده‌اند. البته همه تغییرات نسخه جدید این برنامه با استقبال کاربران مواجه نشد. به عنوان مثال برخی از کاربران از خط عمودی جدا کننده منو‌ها که کم رنگ شده گله داشتند.

برنامه پینت ویندوز 11

ویندوز 11 می‌تواند تصویر زمینه و تم کاربر را ارزیابی کند و سایر برنامه‌ها را به رنگی متناسب با آن در بیاورد. این ویژگی برای ترم‌های تاریک هم صدق خواهد کرد. البته کاربران اینسایدر هنوز نمی‌توانند از این قابلیت لذت ببرند.

مایکروسافت اعلام کرد که این تازه شروع کار است و در آینده به‌روزسانی‌های بیشتری با قابلیت‌های جدید ارائه خواهد داد. این تغییرات بدون شک پشتیبانی از تم تاریک و به‌روزرسانی Dialog Box فاجعه‌وار ویندوز را هم در برمی‌گیرند. در حال حاضر خوشحالیم که مایکروسافت بالاخره تصمیم گرفته برنامه پینت را متناسب با استاندارد‌های بالای خود و ویندوز 11 تغییر دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*