نسخه Rippling Clouds

نسخه Rippling Clouds گوشی هواوی پی 50 پرو با استقبال کاربران مواجه شد

نسخه ویژه Rippling Clouds گوشی هواوی پی 50 پرو که در روز معرفی سری P50 به نمایش گذاشته شده بود با استقبال بی نظیر خریداران مواجه شده است.

شرکت هواوی در زمان معرفی گوشی های پرچمدار سری P50 خود از یک نسخه ویژه با نام P50 Rippling Clouds رونمایی کرد که در همان نگاه اول بسیاری از کاربران را شیفته خود کرد. این نسخه ویژه از گوشی هواوی پی 50 پرو ظاهری جذاب، زیبا و منحصربه‌فرد دارد و به همین دلیل توجه کاربران را به خود جلب کرد و این امر باعث شده تا خریداران استقبال بی نظیری از آن کنند و موجودی این نسخه فقط در عرض چند ثانیه به پایان برسد.

هواوی به تازگی دو نسخه ویژه Rippling Clouds و Collector’s Edition از گوشی هواوی پی 50 پرو را به صورت محدود در فروشگاه مجازی Vmall به فروش گذاشت و موجودی این دو گوشی با ظاهر منحصربه‌فرد و ویژگی‌های خلاقانه، تنها در عرض چند ثانیه به طور کامل به اتمام رسید.

نسخه Rippling Clouds

نسخه کالکتورز ادیشن پی 50 پرو با قیمت 1312 دلار و نسخه ریپلینگ کلاودز با قیمت 1235 دلار به فروش گذاشته شد. نسخه Rippling Clouds یا به زبان فارسی «ابرهای موج دار» از 12 گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت بهره می‌برد و در رنگ‌های سفید، طلایی، مشکی و صورتی به فروش رسید.

نسخه Rippling Clouds

طراحی ظاهری منحصربه‌فرد

بیشتر تغییرات این نسخه ویژه از گوشی هواوی پی 50 پرو در بخش ظاهری و بدنه متمرکز شده و از لحاظ سخت افزاری تغییر خاصی صورت نگرفته است. زیبایی اصلی این مدل در پشت گوشی دیده می‌شود که هواوی با استفاده از یک فناوری ویژه، موج‌هایی از ابر نورانی را در پنل پشتی به نمایش گذاشته است. این کار به وسیله روشن کردن گوشی و هدایت الکتریکی دستگاه صورت می‌گیرد؛ به گونه‌ای که جهت کریستال‌ها و امواج ابرمانند روی بدنه پس از عبور جریان برق به سرعت تغییر می‌کند و به این صورت با عبور نور از بدنه، سطح آن از حالت تیره تغییر می‌کند.

هواوی با این تکنیک، به بدنه پشتی گوشی P50 Pro شفافیت بیشتری بخشیده و امواج متحرکی روی سطح آن شکل گرفته که بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند.

نسخه Rippling Clouds

تیم تحقیق و توسعه هواوی با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود و استفاده از ایده‌های نو و خلاقانه، این ویژگی را ارائه کرده، اما همه چیز به همین جا ختم نمی‌شود. کارایی و عملکرد این ویژه علاوه بر داشتن ظاهر زیبا باعث می‌شود کاربران بتوانند تعامل بیشتری با گوشی در زمان دریافت تماس یا زنگ هشدار داشته باشند. این نسخه از گوشی هواوی پی 50 پرو دارای قابلیت Rippling Clouds است که با تماس‌های دریافتی و زنگ هشدار سازگار شده و می‌تواند پس از فعال کردن این قابلیت، با شدت و ریتم زنگ گوشی همگام شود و افکت‌های چشم‌نوازی را روی بدنه پشتی گوشی به نمایش بگذارد. فعال کردن این ابرهای موج دار بسیار آسان بوده و به راحتی با دو بار ضربه زدن روی بدنه پشتی گوشی امکان می‌پذیرد.

نسخه Rippling Clouds

سایر ویژگی‌های نسخه Rippling Clouds هواوی پی 50 پرو

علاوه بر ویژگی‌های ظاهری و بصری زیبای نسخه Rippling Clouds، نباید از مشخصات فنی قدرتمند آن نیز غافل شد. این مدل از گوشی هواوی پی 50 پرو دارای طراحی Dual-Matrix در بدنه پشتی است که دوربین چهارگانه باکیفیت را در دو ماژول دایره‌ای شکل قرار داده است. نمایشگر 6.6 اینچی اولد با ناچ حفره‌ای در مرکز بالای صفحه، قابلیت پخش HDR با وضوح بالا و پشتیبانی از پوشش فضای رنگی گسترده DCI-P3 از دیگر ویژگی‌های این نسخه محسوب می‌شوند.

نسخه Rippling Clouds

ضخامت بدنه این گوشی فقط 8.5 میلی‌متر بوده و باتری بزرگ 4360 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 66 واتی، انرژی لازم برای دستگاه را تامین می‌کند. این گوشی همچنین موفق شده عنوان بهترین دوربین و بهترین نمایشگر را در بین گوشی های هوشمند دنیا کسب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*