گیم پلی بازی Battlefield Mobile

اولین ویدیوی گیم پلی بازی Battlefield Mobile را تماشا کنید

اولین ویدیوی گیم پلی بازی Battlefield Mobile – بتلفیلد موبایل انتشار یافت و می‌توانید یک نگاه کلی به گرافیک و فضای آن داشته باشید.

اولین ویدیوی گیم پلی بازی Battlefield Mobile از نسخه‌ی آزمایشی آن ضبط شده است و جزئیات این عنوان موردانتظار را به خوبی نشان می‌دهد.

پس از موفقیت‌های کال آو دیوتی موبایل، حالا شرکت EA هم تصمیم گرفته تا مجموعه‌ی شوتر محبوب‌اش را به دنیای گوشی‌های هوشمند بیاورد. هنوز مدت زمان زیادی تا عرضه‌ی نسخه کامل بتلفید موبایل باقی مانده اما نسخه‌ی آزمایشی آن اخیرا در کشورهای فیلیپین و اندونزی در دسترس گرفته و اولین ویدیوی گیم پلی آن نیز به شکل غیررسمی منتشر شده است.

این ویدیو، مبارزات را در کنار ماشین‌ها نشان می‌دهد و همچنین می‌توانید ببینید کنترل بازی چگونه است. همان طور که انتظار می‌رفت، اِلمان تخریب محیط که یکی از امضاهای مجموعه است، در نسخه نیز وجود دارد. تا پیش از این گفته شده بود که نسخه‌ی بتای بازی شامل تنها یک نقشه به نام بازار بزرگ (Grand Bazaar) است و این ویدیو نیز در نقشه‌ی مذکور جریان دارد و البته راضی کننده به نظر می‌رسد.

اولین ویدیوی گیم پلی بازی Battlefield Mobile

نسخه‌ی موبایلی بتلفیلد با مدل «فری تو پلی» (رایگان با قابلیت خرید درون برنامه‌ای) عرضه خواهد شد و می‌توانید آیتم‌ها و اسکین‌های مختلف را با پول واقعی خریداری نمایید. طبق اعلام شرکت EA، بازی دارای بتل پس (Battle pass) نیز خواهد بود که البته هیچ ارتباطی با نسخه‌های کنسولی یا رایانه‌های شخصی مجموعه ندارند.

توسعه‌ی این نسخه برعهده‌ی استودیوی اینداستریال تویز (Industrial Toys) بوده که بازی شوترِ میدنایت استار (Midnight Star) را در کارنامه دارد؛ استودیوی دایس که بر روی نسخه‌های اصلی کار می‌کند نیز در ساخت این عنوان همکاری خواهد داشت. ریاست استودیوی اینداستریال تویز بر عهده‌ی آلکس سروپیان (Alexander Seropian) است که از موسسان استودیوی بانجی بوده و بر روی مجموعه‌ی هیلو (Halo) کار کرده است.

اخیرا تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی بازی Battlefield 2042 نیز مشخص شده است. این نسخه در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) در دسترس قرار می‌گیرد و تا 9 اکتبر (17 مهر) فرصت دارید تا آن‌ را تجربه کنید. همچنین نسخه‌ی اصلی در تاریخ 19 نوامبر (29 آبان) آبان برای پلی استیشن 4، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس، سری اس، پلی استیشن 5 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره این عنوان مورد انتظار چیست؟ آیا نسخه موبایل بتلفیلد می‌تواند موفقیت‌های نسخه‌های اصلی این سری را تکرار کند و کال آو دیوتی موبایل را شکست دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*