نوکیا چهار جایزه را در کنگره جهانی موبایل از آن خود کرد

 


گوشی‌های C3-00 و Lumia 610 نوکیا در کنگره جهانی موبایل ۴ جایزه را از آن خود کردند. نوکیا C3-00 برنده بهترین گوشی معمولی در GSMA Awards 2012 بارسلون شد. این گوشی تنها یکی از محصولات نوکیا بود که نامزد جایزه شد. دیگر نامزدهای نوکیا در این بخش C2-03 و C3-01 بودند.
نوکیا Lumia 610 نیز برنده گوشی برتر به انتخاب Tom’s Hardware، برنده بهترین ویندوزفون در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۲ به انتخاب ComputerActive و بهترین گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه از مجله Laptop شد.
بلانکا یوتی، مدیر ارشد بخش بازاریابی گوشی‌های تلفن معمولی نوکیا، از طرف رییسش مِری مک‌داول، ، برای تشکر از هیئت داوران در مراسم اهدا جوایز حضور یافت و گفت: نوکیا C3 یک گوشی دوست‌داشتنی است که می‌توان آن را جد تمام خانواده نوکیا Asha به حساب آورد. من بسیار هیجان‌زده شدم از اینکه مورد تایید GSMA و هیئت داوران قرار گرفتیم. این خبر خوبی برای پیشرفت محصولات آینده ما است، زیرا نوکیا Asha 302 که در کنگره جهانی موبایل امسال معرفی شد، بسیار به نوکیا C3 شباهت دارد. این گوشی تاکنون  فروش خوبی در بازارداشته است.»
وی افزود: «همچنین بسیار خرسندم که دو برنامه Angry Birds و WhatsApp که در گوشی‌های سری Asha وجود دارند، جایزه GSMA Awards 2012 را ابه عنوان بهترین نرم‌افزارها از آن خود کرده‌اند.»
در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۲ بازی Angry Birds برنده بهترین نرم‌افزار موبایل از نگاه مردم و What’sApp نیز به عنوان بهترین برنامه موبایل شناخته شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*