تولیدکننده باتری گلکسی اس ۲۲

باتری گلکسی اس ۲۲ را همان تولیدکننده باتری انفجاری گلکسی نوت ۷ می‌سازد!

ظاهراً شرکت چینی ATL تأمین کننده باتری گلکسی اس ۲۲ – Galaxy S22 سامسونگ خواهد بود. ATL همان سازنده باتری انفجاری گلکسی نوت ۷ است!

سامسونگ خودش را آماده رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S22 طی ماه‌های آینده می‌کند. اما در همین حین، اطلاعات و اخبار زیادی از گوشی‌های این خانواده منتشر می‌شود. در جدیدترین گزارش، گفته می‌شود که وظیفه تولید باتری گلکسی اس ۲۲ به صورت مشترک بر عهده شرکت سامسونگ و یک شرکت چینی به نام ATL است.

نکته اینجاست که آخرین همکاری سامسونگ و ATL به سال ۲۰۱۷ بازمی‌گردد. این کمپانی تولیدکننده مستقر در چین وظیفه تولید باتری گوشی گلکسی نوت ۷ را بر عهده داشت. اگر به خاطر داشته باشید، باتری آن گوشی با مشکل افزایش دمای بیش از حد و حتی در مواردی آتش‌سوزی و انفجار مواجه شد تا در نهایت سامسونگ مجبور به جمع کردن نوت ۷ از سطح بازار و بازنشسته کردن زود هنگام آن شود.

سامسونگ همزمان با تولید گوشی‌های سری گلکسی S21 خودش مجدداً همکاری با این شرکت چینی را آغاز کرد. تا پیش از این سامسونگ از باتری‌های ATL فقط روی گوشی‌های میان‌رده سری گلکسی A و گلکسی M خود استفاده می‌کرد. به جز گوشی‌های هوشمند، باتری‌های ساخت این شرکت در گلکسی واچ و گلکسی بادز سامسونگ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

باتری گلکسی اس ۲۲

عکس فاش شده از باتری گلکسی اس ۲۲

آنطور که گزارش شده است، این شرکت چینی یک باتری ۳،۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای نسخه معمولی گلکسی اس ۲۲ و یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای دو نسخه پلاس و اولترا تولید می‌کند. اخیراً تصاویر یک باتری مربوط به گوشی ‌S22 با شماره مدل EB-BS901ABY طی فرآیند کسب یک گواهی امنیتی در کره دیده شده است. این تصویر تأیید می‌کند که باتری مدل معمولی این خانواده از ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت نسل گذشته به ۳،۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت کاهش پیدا کرده است؛ اگرچه با پیشرفت تکنولوژی و بهینه‌سازی بهتر نرم افزار و سخت افزار گوشی، عمر باتری اگر بیشتر نشود کمتر نخواهد شد.

سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای تولید حدود ۲۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های سری گلکسی S22 است. با این حال وقتی به چرخه تولید انبوه وارد شوند، تعداد آن‌ها می‌تواند افزایش هم پیدا کند. معمولاً سامسونگ در تولید اولیه ۲۵ تا ۳۰ میلیون دستگاه را آماده ورود به بازار می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*