سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر

ورود شاسی بلند کره ای سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر به بازار کشور با قیمت های عجیب و غریب!

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر به تازگی وارد بازار ایران شده و با قیمتی در حدود یک میلیارد و 250 تا یک میلیارد 400 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

رامک خودرو به تازگی تحویل سانگ یانگ تیوولی فایتر را به حواله داران آغاز کرده است و از طرفی دیگر بازار آزاد نیز هم‌اکنون شاهد خرید و فروش این خودرو است. این خودرو در بازار آزاد یک میلیارد و 250 تا یک میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است؛‌ اما تاکنون مشتری برای خرید این خودرو به بازار مراجعه نکرده است و باید دید که متقاضیان نهایتا حاضر به پرداخت چه قیمتی خواهد شد.

با مشخصات و امکانات تیوولی توربو فایتر آشنا شود

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر

کمپانی سانگ سانگ برای این اتومبیل یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ در نظر گرفته که قادر است تا قدرت 161 تا 163 اسب بخار را به همراه گشتاور 280 نیوتن‌متر به تولید برساند. لازم به ذکر است که وظیفه انتقال قدرت این موتور به چرخ‌های جلو بر عهده یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیسین است.

کمپانی سانگ یانگ برای تیوولی توربو فایتر امکانات زیادی را در نظر گرفته است که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به گرم‌کن صندلی‌های جلو،‌ شارژ بی‌سیم تلفن همراه،‌ تهویه الکتریکی دستی،‌ سانروف، فرمان کمک برقی،‌ 6 کیسه هوا 10 نقطه‌ای،‌ سنسور نور و باران،‌ دوربین عقب، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی اندروید، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، آینه‌های تاشو برقی، کروز کنترل، سنسور پارک جلو و عقب، آینه حساس به نور و تریم داخلی چرم اشاره کرد.

گالری عکس خودرو سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*