نابود کردن رمزارزها

شاخ و شانه ایلان ماسک برای دولت‌ها: هیچ دولتی نمی‌تواند رمزارزها را نابود کن

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس در دفاع از ارزهای دیجیتالی گفت دولت‌ها از توانایی لازم برای نابود کردن رمزارزها برخوردار نیستند.

قیمت رمزارزها طی هفته گذشته به دلیل برخورد جدی کشور چین با آن‌ها بسیار کاهش یافته است. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در پاسخ به این اقدام چین عنوان کرده است که دولت‌ها و هیچ قدرت دیگری توانایی نابود کردن رمزارزها را ندارند و ارزهای دیجیتال به پیشرفت و توسعه خود ادامه خواهند داد.

دولت‌ها توانایی نابود کردن رمزارزها را ندارند

ایلان ماسک با اشاره به این که چین تصور می‌کند رمزارزها منجر می‌شوند که بازار از کنترل آن‌ها در بیاید، عنوان کرد دولت‌ها قادر نخواهند بود رمزارزها را به طور کامل نابود کنند و نهایت تلاش آن‌ها شاید منجر به کاهش سرعت پیشرفت رمزارزها شود. این مسئله که دولت‌ها به دنبال نابودی و ایجاد مانع بر سر راه ارزهای دیجیتال هستند اصلا چیز غیر قابل باور و عجیبی نیست، چرا که آن‌ها تصور می‌کنند رمزارزها به دنبال آن هستند تا قدرت دولت‌ها را در متمرکز بودن پول از آن‌ها بگیرند.

ایلان ماسک در ادامه عنوان کرد بهتر است دولت‌ها خود را با فناوری به‌روز مطابقت دهند و دست از مبارزه با ارزهای دیجیتال بردارند. علاوه بر این دولت ایالات متحده نیز باید به فکر قانونی کردن این بازار و سرمایه‌گذاری در آن باشد. در پی این اظهارات قیمت ارزهای دیجیتال که به شدت در حال کاهش بود ثابت باقی ماند. لازم به ذکر است که حوزه ارزهای دیجیتال تأثیرپذیری شدیدی را از ایلان ماسک دارد تا حدی که این فرد تنها با یک توییت در قیمت بیت کوین،‌ دوج کوین و شیبا تغییرات چشم‌گیر ایجاد می‌کند.

یکی دیگر از افرادی که حضور فعال در بازارهای مالی دارد ری دالیو، یکی از سرمایه‌داران آمریکایی است که در تازه‌ترین اظهارات خود عنوان کرده چنانچه همچنان رمزارزها به پیشرفت و توسعه خود ادامه دهند، نهادهای نظارتی به منظور مقابله با آن‌ها وارد میدان خواهند شد. دولت‌ها اگر چاره‌ دیگری برایشان باقی نمانده باشد از ابزار خود برای نابودی این ارزها استفاده خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*