ارزهای دیجیتالی

دونالد ترامپ ارزهای دیجیتالی را یک فاجعه قریب‌الوقوع دانست

رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ ارزهای دیجیتالی را فاجعه‌ای برای خریداران و سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت ممکن است بیت کوین یک تقلب باشد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با فاکس نیوز، ارزهای دیجیتالی را فاجعه‌ای قریب‌الوقوع برای خریداران و سرمایه‌گذاران دانست. دونالد ترامپ گفت من دلار را بین ارزها ترجیح می‌دهم، چرا که مردم اطلاعات درستی درباره ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ندارند. وی فناوری بلاک چین را دارای ظرفیت‌های بسیاری عنوان کرد که برای آینده می‌توان از آن استفاده کرد. اما ارزهای دیجیتال که هدف سازندگان آنها مشخص نیست نباید وارد بازار شوند.

حمله به بیت کوین و ارزهای دیجیتالی

دونالد ترامپ گفت لزومی ندارد تمام بیت کوین‌ها را از چرخه خارج کنیم، اما باید نظارت زیادی روی تراکنش‌های آن داشته باشیم. او بیت کوین را تقلب خواند که اشتیاق به آن در دنیا موجب کاهش تمایل به نگه داشتن دلار شده است. چندی پیش قیمت بیت کوین از 64 هزار و 829 دلار عبور کرد که رکورد تازه‌ای برای آن محسوب می‌شود. قیمت فعلی این ارز دیجیتال هم در محدوده 47 هزار دلاری است.

ارزش بیت کوین از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون افزایش 23 درصدی را تجربه کرده است. اما دلار سال آرامی را گذرانده و حتی تغییر اندکی نسبت به ارزهای مهم جهانی داشته است. مقامات آمریکایی تاکنون تنها درباره نظارت بر عملکرد ارزهای دیجتالی صحبت کرده‌اند اما در این زمینه اقدام جدی انجام نداده‌اند. گفتنی است که گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا هم تقریبا طرفدار رمزارزها است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*