عکاسی با دوربین گوشی

36 درصد عکاسان حرفه‌ای، عکاسی با دوربین گوشی را انتخاب می‌کنند

امروزه استفاده از دوربین های قدرتمند در گوشی های هوشمند باعث شده ۳۶ درصد عکاسان حرفه‌ای عکاسی با دوربین گوشی را انتخاب کنند.

در گزارش پتاپیکسل، Suite 48 Analytics، یک نظرسنجی از 881 عکاس حرفه‌ای درباره استفاده از گوشی هوشمند برای عکاسی حرفه ای انجام شده و نتایج آن توسط Statista به دو صورت بیان شده است:

محبوبیت عکاسی با دوربین گوشی

عکاسی با دوربین گوشی

طبق این نظرسنجی، تنها 13 عکاسان گفته‌اند که از دوربین گوشی برای بیش از 50 درصد عکس های حرفه ای خود استفاده می‌کنند. 64 درصد هم گفته‌اند که هیچ گاه از دوربین موبایل برای عکاسی حرفه‌ای خود استفاده نمی‌کنند. بنابراین گوشی‌های دارای دوربین قدرتمند، مزاحمتی برای دوربین‌های مستقل ندارند. با وجود این طبق نتایج این نظرسنجی، باز هم 36 درصد عکاسان در بعضی از کارهای حرفه‌ای خود از دوربین گوشی بهره گرفته‌اند.

پیشرفت قابل توجه دوربین های موبایل

این نظرسنجی نشان می‌دهد پیشرفت دوربین گوشی های هوشمند تا جایی است که می‌تواند توسط تعداد زیادی از عکاسان استفاده شود. بعضی از عکاسان گفته‌اند که برای عکس‌های فروشی و سفارش مشتریان از دوربین موبایل استفاده می‌کنند. 58 درصد هم گفته‌اند که از گوشی برای ساخت محتوای تصویری در وبسایت یا رسانه‌های اجتماعی بهره می‌گیرند.

نظر Statista درباره دوربین گوشی این است که اکنون میلیون‌ها کاربر گوشی هوشمند می‌توانند بدون استفاده از تجهیزات عکاسی، عکس حرفه‌ای بگیرند. حتی دوربین‌های دیجیتال ارزان‌قیمت در اوایل قرن بیست و یکم هم چنین توان عکاسی را به تمام کاربران نداده بودند. شما از چه وسیله‌ای برای عکاسی استفاده می‌کنید؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*