پولاروید Now پلاس

دوربین پولاروید Now پلاس معرفی شد؛ پلی میان گذشته و آینده

دوربین پولاروید Now پلاس رونمایی شد. این دوربین چاپ سریع ۱۵۰ دلار قیمت دارد و به برخی قابلیت‌های جدید مجهز شده تا ترکیبی از نوستالژی و عکاسی مدرن را ارائه دهد.

پولاروید سال گذشته دوربین چاپ سریع Polaroid Now را روانه بازار کرد که یادآور دوربین‌های این شرکت در دهه ۱۹۷۰ بود و در برخی زمینه‌ها نیز بهبود پیدا کرده بود. گویا این دوربین فروش خوبی را تجربه کرده است؛ زیرا امروز شاهد رونمایی از نسل دوم این دوربین با نام پولاروید Now پلاس هستیم.

دوربین چاپ سریع پولاروید Now پلاس

پولاروید +Now نیز همانند نسل قبلی خود قابلیت چاپ سریع را ارائه می‌کند؛ اما با این تفاوت که کاربران این بار گزینه‌های بیشتری برای ثبت تصاویر منحصر به فرد دارند. این موضوع تا حدودی به علت ارتباط با برنامه پولاروید است.

محصول جدید پولاروید همچنان یک دوربین آنالوگ است که از فیلم‌های فوری استفاده می‌کند، ولی اتصال به برنامه پولاروید حالت‌های عکاسی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. حالت‌های مورد بحث Light Painting، دابل اکسپوژر، حالت دستی، تقدم دیافراگم و حالت سه‌پایه هستند. پولاروید ادعا می‌کند که این حالت‌ها به عکاس در گرفتن عکس‌هایی با اکسپوژر طولانی و عمق میدان زیاد کمک خواهد کرد.

پولاروید Now پلاس

البته اگر می‌خواهید تنها از حالت آنالوگ پولاروید Now پلاس لذت ببرید، باز هم شرکت سازنده گزینه‌های جالبی را برایتان تدارک دیده است. شما می‌توانید از پنج فیلتر لنز مختلف برای دادن افکت جدید به عکس استفاده کنید. در این حالت نیازی به استفاده از برنامه اختصاصی دوربین نیست و فیلتر‌های نارنجی، آبی، زد، نوعی قرمز خاص (Red vignette)‌ و Starburst در اختیار شما خواهند بود.

پولاروید همچنین اعلام کرد که تمامی ویژگی‌های اصلی نسل گذشته این دوربین در مدل کنونی نیز حضور دارند. این ویژگی‌ها شامل فوکوس خودکار، فلاش داینامیک و تایمر برای گرفتن عکس‌های سلفی به روش قدیمی می‌شوند. در بخش حالت‌های مختلف عکاسی این دوربین به حالت سه‌پایه اشاره کردیم. جالب است بدانید که دوربین چاپ سریع پولاروید به همراه یک سرپایه عرضه خواهد شد.

روی هم رفته می‌توان گفت که پولاروید Now پلاس پیشرفت‌های قابل قبولی را نسبت به نسل قبل داشته است و می‌تواند به گزینه‌ای ایده‌آل برای افراد علاقه‌مند به این نوع دوربین‌ها بدل شود. هرچند که برای تهیه این دوربین باید ۱۵۰ دلار پرداخت کنید که کمی بیشتر از قیمت ۹۹ دلاری نسل قبل است. دوربین چاپ سریع پولاروید در سه رنگ آبی-خاکستری، مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*