شکایت ترامپ

شکایت ترامپ علیه توییتر، گوگل و فیس بوک به دلیل نقض آزادی بیان

منابع خبری به تازگی از شکایت ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از توییتر، گوگل و فیس بوک به دلیل نقض آزادی بیان خبر داده‌اند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا با طرح دادخواست‌هایی از گوگل،‌ توییتر و فیس بوک و همچنین مدیران ارشد آن‌ها شکایت کرد و مدعی شد که آن‌ها به صورت غیر قانونی عقاید محافظه‌کارانه را منع کرده و آزادی بیان را از کاربران می‌گیرند. رئیس جمهور سابق آمریکا به دنبال آن است که بتواند این شکایت را در قالب یک شکایت گروهی یعنی از جانب سایر کاربران یوتیوب، توییتر و فیس بوک ثبت کند؛ کاربرانی که معتقدند شرکت‌های مذکور آزادی بیان را از آن‌ها گرفته و خاموششان کرده‌اند.

شکایت ترامپ از مدیران فیس بوک، توییتر و گوگل

ترامپ سه پرونده قضایی را با ادعاهای مشابه بر علیه مدیرعامل گوگل (ساندار پیچای)، مدیرعامل فیس بوک (مارک زاکربرگ) و مدیرعامل توییتر (جک دورسی) مطرح کرد. این در صورتی است که حساب‌های کاربری ترامپ در یوتیوب، توییتر و فیس بوک در تاریخ 6 ژانویه و به دنبال حمله طرفداران وی به ساختمان کنگره آمریکا با ادعای ترویج خشونت بسته شدند.

دونالد ترامپ در شکایت خود خواستار لغو بخش 230 قانون نجابت ارتباطات شده است که باعث محافظت شرکت‌های فناوری در برابر محتوای ارسال شده توسط کاربران می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بله دقیقا این مرد بزرگ درست میگه چرا باید دسترسی ایشان به حساب کاربری اش در شبکه های فوق لغو بشه اکثر مردم آمریکا و ایران و حتی سایر مردم نقاط جهان این رئیس جمهور تکرار نشدنی را قبول دارند و خیلی هم دوستش دارند 🌹🌹
    زنده باد دونالد ترامپ عزیز 💖💖💖